Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Υποψήφια για τη ΝΟΔΕ Αργολίδας η Ελένη Αποστολοπούλου

«Στόχος μου η ανανέωση, η αναβάθμιση και η διαφάνεια στη λειτουργία της ΝΟ.Δ.Ε»
Την υποψήφιότητά της για την προεδρία της ΝΟΔΕ Αργολίδας γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η γνωστή δικηγόρος Ελένη Αποστολοπούλου.Όπως ήδη είναι γνωστό,η άλλη υποψηφιότητα είναι ο Α.Γαλάνης από το Λυγουριό.

Σε δήλωσή της αναφέρει τα εξής:



«Φίλες και Φίλοι  της Νέας Δημοκρατίας,
Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Προέδρου μας, Κυριάκου Μητσοτάκη, για ουσιαστική ανανέωση, η οποία δεν θα περιορίζεται μόνο σε ανανέωση των μελών αλλά και στην λειτουργία των οργάνων του κόμματος, θέτω την υποψηφιότητα μου για Πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε Αργολίδας στις εκλογές της Κυριακής της 17ης Απριλίου 2016.
Όπλα στον αγώνα μου αυτό, είναι τα δέκα έτη συνεχούς και μάχιμης δικηγορίας, οι πανεπιστημιακές μου σπουδές, οι γνώσεις μου και η συνεχής παρουσία μου στους αγώνες που έδωσε η παράταξη μας τα τελευταία έτη, χωρίς εμπλοκή ή ανάμειξη του ονόματός μου σε “κλειστές” κλίκες και “παραπολιτικά” παιχνίδια.
Μαζί με τους ήδη εκλεγμένους Θεματικούς Τομεάρχες Δράσης της ΝO.Δ.Ε Αργολίδας και πάντα σε συνεργασία με αυτούς, θα δώσουμε μάχες σύμφωνα με τις Αρχές και τις Αξίες της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξής μας, παρέχοντας βήμα σε κάθε μέλος του Κόμματος . Στόχος μου η σωστή και συνεπής σύγκληση της ΝΟ.Δ.Ε και η παρουσία μας σε κάθε θέμα σημαντικό για το Νομό. Ως νέος άνθρωπος, χωρίς πολυετή παρουσία σε κομματικά όργανα, άρα και χωρίς εξαρτήσεις από αυτά, πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να πραγματοποιήσω τις αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν.
Καλώ όλες και όλους, που πιστεύετε όπως κι εγώ, ότι χρειάζεται ανανέωση και διαφάνεια στη λειτουργία της ΝΟ.Δ.Ε, να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: