Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Rally Acropolis 2013:Νικητής ο Λάτβαλα

«Απίστευτο. Η πρώτη μου νίκη με τη VW. Νιώθω φοβερά. Είναι πολύ ωραία που νίκησα εδώ. Πριν από 10 χρόνια έτρεξα για πρώτη φορά εδώ στο WRC και μου πήρε 10 χρόνια να κερδίσω. Σήμερα το πρωί άρχισα να σκέφτομαι τη νίκη, η σημερινή μέρα ήταν ατελείωτη.»

Το όνειρο κάθε οδηγού του παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι είναι να .........


 κερδίσει το «Ράλι Ακρόπολις» , είναι θέμα τιμής άλλωστε. O Φινλανδός  Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Volkswagen Motorsport που δεν έχει κερδίσει ποτέ στη χώρα μας, πανηγύρισε  την πρώτη του νίκη στην Ελλάδα τερματίζοντας  πρώτος τον αγώνα με διαφορά 1:50 από το δεύτερο Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3) κερδίζοντας το φετινό «Ράλι Ακρόπολις». Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου θα ανέβει ο Τιερί Νεβίλ (Ford Fiesta RS), καταλαμβάνοντας την 3η θέση. Ο Αντρέας Μίκελσεν (Polo R) εξασφάλισε την 4η θέση στη γενική κατάταξη. Πέμπτος ο Νάσερ Αλ Ατίγια με Ford Fiesta RS. Ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα αναδείχθηκε νικητής στην κατηγορία  WRC2

Ο «Έλληνας Θεός» που ξεκίνησε διστακτικά το 59ο «Ράλι Ακρόπολις», καθώς στις πρώτες ειδικές διαδρομές  του αγώνα (Παρασκευή) κυνηγούσε τους αντιπάλους του, εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Ρώσου Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS) που χτύπησε σε βράχο (2η ημέρα αγώνα –Σάββατο), πήρε την πρωτοπορία την οποία και δεν έχασε ποτέ μέχρι το τέλος του δραματικού όπως εξελίχθηκε «Ράλι των Θεών». Στις 14 ειδικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν το 3ημερο του Ακρόπολις, ξεχώρισε η εντυπωσιακή «κόντρα» ανάμεσα στους Αντρέας Μίκελσεν (Polo R) και Νάσερ Αλ Ατίγια (Ford Fiesta RS) με τον πρώτο να κάνει  εκπληκτικό αγώνα ειδικά την  τελευταία μέρα του Ράλι,(κέρδισε  τρεις ειδικές διαδρομές),καταφέρνοντας  να κλέψει την τέταρτη θέση. 
Ο κανόνας του «Ακρόπολις» επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά ( δεν υπάρχουν φαβορί), με το πρωτοπόρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, Γάλλο Σεμπαστιάν Οζιέ, να μένει εκτός διεκδίκησης της νίκης από την πρώτη κιόλας ημέρα του αγώνα
«Τελευταία ημέρα… Ίσως σήμερα ο θεός του ράλι να είναι με το μέρος μου. Αυτό θα είναι μια ωραία αλλαγή». Μίκο Χίρβονεν
Εξίσου μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Μίκο Χίρβονεν Citroen (έκανε τις ανάλογες δεήσεις βλ.πάνω, στους θεούς του Ράλι σήμερα μέσω twitter για να καταφέρει να πάρει έστω την 8η θέση) και του Ρώσου Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS) που έχασε την πρωτοπορία που είχε από την πρώτη ημέρα του ράλι.
Η εξέλιξη του σημερινού αγώνα:
11η ΕΔ – Πίσσια 1 – 11.47 km: Ταχύτερος ο Νορβηγός Αντρέας Μίκελσεν με το VW Polo R (8:13.7).  Πίσω του οι Ευγένι Νόβικοφ με το Ford Fiesta RS (8:15.9) και ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Polo R (8:16.1) 
12η ΕΔ – Λουτράκι 1 – 30.14 km: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R) κέρδισε την ειδική σε χρόνο 20:49.7, παραμένοντας στην 10η θέση της γενικής κατάταξης. Τον ακολούθησε ο Ρώσος Νόβικοφ 9ος γενικής (20:55.6) με το Ford Fiesta RS. 
13η ΕΔ – Πίσσια 2 – 11.47 km: Πιο γρήγορος ο Αντρέας Μίκελσεν 4oς γενικής (VW Polo R-8:08.9). Πίσω του ο  Νάσερ Αλ Ατίγια (Ford Fiesta RS- 8:13.4.) 
14η ΕΔ – Λουτράκι 2 (Power Stage) – 30.14 km: O Σεμπαστιάν Οζιέ (VW Polo R), (20:38.5)κέρδισε  την τελευταία ειδική, και πήρε τους 3 επιπλέον βαθμούς  power stage.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Σεμπαστιάν Οζιέ(Citroen DS3): «Περιμέναμε κάτι καλύτερο αυτό το σαββατοκύριακο. Είχαμε κακή τύχη, κάναμε όμως ότι μπορούσαμε.»
Μίκο Χίρβονεν (Citroen DS3): «Τι σαββατοκύριακο! Δεν είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, τώρα είναι όλα παρελθόν. Είχαμε πολύ κακή τύχη. Θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ περισσότερο στον επόμενο αγώνα.»
Ντάνι Σόρντο (Citroen DS3): «Τερματίσαμε 2οι και είμαστε ευτυχείς που δε σπάσαμε τίποτα. Πήραμε βαθμούς και γεμίσαμε αυτοπεποίθηση. Στις προηγούμενες ειδικές προσπαθήσαμε να κερδίσουμε, κάναμε λάθη, αλλά σήμερα  κάναμε λιγότερα. Το τέλος ήταν καλό, αλλά ο Λάτβαλα ήταν πολύ δύσκολο να ηττηθεί.»
Μαντς Όστμπεργκ (Ford Fiesta RS): «Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που τερματίσαμε. Ότι θα μπορούσε να πάει στραβά πήγε. Σήμερα ήταν καλύτερα, και αυτό είναι θετικό.»
Ευγένι Νόβικοφ (Ford Fiesta RS): «Στο τέλος χάναμε στις ευθείες, αλλά ήμασταν γρήγοροι στα κλειστά κομμάτια. Ήταν καλό ράλι, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Στη Σαρδηνία θα προσπαθήσω για το καλύτερο.»
Νάσερ Αλ Ατίγια (Ford Fiesta RS.):  «Είναι ωραίο συναίσθημα να βρίσκεσαι στην πρώτη 5άδα σε ένα τέτοιο αγώνα. Αν συνεχίσουμε έτσι, στο μέλλον θα ελπίζουμε σε πολλά. Η ομάδα δούλεψε πολύ καλά. »
 Αναλυτικά η κατάταξη: 
1. Λάτβαλα, VW , 3:31:01.2 
2. Σόρντο, Citroen, +1:50.0 
3. Νουβίλ, M-Sport Ford, +2:14.1 
4. Μίκελσεν, VW + 3:55.1 
5. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC +4:12.6 
6. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 5:48.7 
7. Χιρβόνεν, Citroen, +8:00.7 
8. Πρόκοπ, Czech Ford, +8:01.26:39.2 
9. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +8:11.8 
10. Οζιέ, VW, +10:10.310:23.2 
Βαθμολογία οδηγών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα:
1. Σεμπαστιάν Οζιέ, 126 
2. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, 74 
3. Σεμπαστιάν Λεμπ, 68 
4. Μίκο Χιρβόνεν, 63

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...