Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη δολοφονία της Φαίης Μπλάχα

Συγκλονιστικές πληροφορίες σχετικά με τη δολοφονία της Φαίης Μπλάχα, το παρελθόν του πρώην «φίλου» της, Βαγγέλη Στεφανάκη, τους συχνούς τσακωμούς μεταξύ θύτη και θύματος, αλλά και απίστευτες λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο ο 25χρονος κατηγορούμενος, δύο φίλοι του και η αδελφή της ...........


δολοφονημένης κοπέλας, Μαριαλένα, επιχείρησαν να παρουσιάσουν τη δολοφονία ως απλό ατύχημα περιέχονται στη δικογραφία που αποκαλύπτει το zougla.gr.

Από τις καταθέσεις προκύπτει ότι ο 25χρονος κατηγορούμενος διατηρούσε σχέσεις και έφερνε στο σπίτι του και μια «30χρονη Μαριλένα».

Στον ογκώδη φάκελο που χειρίζεται ο 15ος τακτικός ανακριτής Αθηνών περιέχονται - μεταξύ άλλων - και οι μαρτυρίες των γονέων θύτη και θύματος, οι οποίοι συνεισέφεραν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το παρελθόν της αρρωστημένης και μοιραίας σχέσης.

Ο Αντώνης Μπλάχας, πατέρας του θύματος, κατέθεσε ότι τρεις με τέσσερις ημέρες πριν από το μοιραίο συμβάν η Φαίη τού είχε εκμυστηρευτεί ότι την είχε χτυπήσει στο κεφάλι ο Βαγγέλης και ότι την πονούσε το αυτί της. «Τη χτύπησε, όταν βρίσκονταν στην Ηλεκτρονική της Παλλήνης. Την επόμενη ημέρα, μου δήλωσε ότι πήγε στο Κέντρο Υγείας Σπάτων και δεν έχει κάποιο πρόβλημα» κατέθεσε χαρακτηριστικά.

«Μια Μαριλένα ερχόταν στο σπίτι»
Από την άλλη πλευρά, ο πατέρας του κατηγορουμένου, Μανώλης Στεφανάκης, κατέθεσε ότι ο γιος του έφερνε πολύ συχνά στο σπίτι μια άλλη κοπέλα, ονόματι «Μαριλένα», εξηγώντας όμως ότι δεν γνώριζε εάν είχε σχέση μαζί της.

«… Επίσης, θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι ο γιος μου έφερνε πολλές φορές στο σπίτι μια άλλη κοπέλα ονόματι Μαριλένα, χωρίς να γνωρίζω ούτε πού διαμένει ούτε με τι ασχολείται. Δεν γνωρίζω αν είχε σχέση με αυτήν την κοπέλα, την τελευταία φορά που την είδα ήταν πριν από έναν μήνα περίπου. Ποτέ, όμως, δεν είχε έρθει ταυτόχρονα στην οικία μου η Μαριλένα μαζί με τη Φαίη…».

Στη συνέχεια της κατάθεσής του, ο πατέρας του κατηγορουμένου περιέγραψε τον γιο του ως ιδιαίτερα νευρικό άτομο, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι δύο φορές είχε χτυπήσει την αδελφή του, η οποία αναγκάστηκε να καλέσει την αστυνομία στο σπίτι. Εξηγώντας τον τρόπο με τον οποίο κατάφερνε - παρά το νεαρό της ηλικίας του - να διαβιεί πλουσιοπάροχα οδηγώντας μια BMW Z3 και μηχανή επεσήμανε ότι πριν από πέντε χρόνια δούλευε «συνοδεία σε κάποιον εφοπλιστή».

Μάρτυρας-κλειδί: «Έτσι στήσαμε την ιστορία»
Κομβική για τη διαλεύκανση της υπόθεσης ήταν η κατάθεση που έδωσε στις 7 Απριλίου 2013 στο Τ.Α. Νέας Μάκρης ο 20χρονος Θανάσης Κ. (τα πλήρη στοιχεία του είναι στη διάθεση του zougla.gr), ο οποίος μαζί με τον Στεφανάκη και τον συγκατηγορούμενό του για ψευδορκία και υπόθαλψη εγκληματία Σαρέλ Βινκ (ολλανδικής καταγωγής) μετέφεραν την άτυχη Φαίη στον «Ερυθρό Σταυρό».

Από τη δικογραφία προκύπτει ότι ο μάρτυρας-κλειδί, ο Σαρέλ, αλλά και η αδελφή της Φαίης είχαν «στήσει» -την προηγούμενη ημέρα- ένα άλλο σενάριο, το οποίο απομάκρυνε το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας. Το συγκεκριμένο στόρι ήταν σε γνώση και του Στεφανάκη, ο οποίος φέρεται να το είχε συζητήσει με τη Μαριαλένα στον «Ερυθρό Σταυρό» τις στιγμές που η Φαίη έδινε μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.

Σύμφωνα με αυτό, που κατατέθηκε από τους τρεις μάρτυρες στις αστυνομικές Αρχές και ειπώθηκε και στον πατέρα του θύματος, το μοιραίο βράδυ η Φαίη βρέθηκε στη Λεωφόρο Μαραθώνος 102, σε άθλια κατάσταση, δίπλα σε έναν φοίνικα.

Ο μάρτυρας κατέθεσε ότι, πριν από την αρχική κατάθεση που έδωσε, ο Σαρέλ τού επέδειξε να συναντηθεί με τη Μαριαλένα Μπλάχα σε ένα παλιό LIDL, το οποίο βρίσκεται στη Λεωφόρο Μαραθώνος.

«Πήγα εκεί και μετά από δύο περίπου λεπτά, ήρθε η Μαριαλένα με τα πόδια, καθώς το σπίτι της είναι κοντά. Μόλις συναντηθήκαμε, μου είπε επί λέξει: θα πας στην αστυνομία και θα πεις ότι βρήκες τη Φαίη στην οδό 102 και Λεωφόρο Μαραθώνος δίπλα από έναν φοίνικα που υπάρχει εκεί, ξαπλωμένη, σου τράβηξε το βλέμμα σου, γιατί φόραγε άσπρα, σταμάτησες, γνώρισες πως είναι η Φαίη και σου ψιθύρισε στο αυτί "Βαγγέλης". Μετά πήρες τον Σαρέλ και σου είπε πως ο Βαγγέλης είναι σπίτι του και να πας από εκεί, πήγες και όλοι μαζί πήγατε στο νοσοκομείο. Και στο τέλος πρόσθεσε τα εξής: πρόσεχε μην τα πεις αλλιώς, έδωσα και εγώ κατάθεση, γιατί θα πάω και εγώ κατηγορούμενη για ψευδομάρτυρας…».

Μάλιστα, ο μάρτυρας επεσήμανε ότι η αδελφή της νεαρής Φαίης τού έδωσε 12 ευρώ, τα οποία τα έδωσε στον Βαγγέλη για να βάλει βενζίνη.

Βέβαια, τα πράγματα δεν είχαν εξελιχθεί έτσι όπως ομολόγησε ο 20χρονος νέος. Το πραγματικό σενάριο ήταν τελείως διαφορετικό: στις 04.30 τα ξημερώματα της 6ης Απριλίου πήγε στο σπίτι του Σαρέλ στη Νέα Μάκρη. «Με το που μπήκαμε μέσα στην οικία του, ήρθε ο Βαγγέλης ταραγμένος και ζήτησε να μιλήσει ιδιαιτέρως με τον Σαρέλ… Μετά από λίγα λεπτά ήρθε μέσα ο Σαρέλ και με ρώτησε εάν έχω βενζίνη να πάμε στο νοσοκομείο. Εγώ του είπα ότι έχω βενζίνη και πάμε… Πίσω από το δικό μου όχημα είχε παρκάρει ένα άλλο και πιο πίσω ο Βαγγέλης, ο οποίος ήταν έξω από το αυτοκίνητό του, και, μόλις άνοιξα την πόρτα του συνοδηγού, έφερε μια κοπέλα στα χέρια του. Μόλις την άφησε στο κάθισμα του συνοδηγού, σε κωματώδη κατάσταση, καθώς δεν είχε τις αισθήσεις της, δεν μιλούσε, την αναγνώρισα ότι ήταν η γνωστή μου Φαίη… Ρώτησα τον Βαγγέλη τι είχε συμβεί, πλην όμως δεν μου απάντησε… Στο πρόσωπο είχε μώλωπες από πρόσφατο χτύπημα, χωρίς να γνωρίζω από τι προήλθε…».

Ο 20χρονος καταθέτει ότι στο νοσοκομείο ο Βαγγέλης τηλεφώνησε στη Μαριαλένα Μπλάχα και της είπε ότι «είναι ανάγκη να έρθεις στο νοσοκομείο, μου είχες πει ότι, εάν χρειασθώ κάτι, θα είσαι δίπλα μου…».

Μάλιστα, υποστηρίζει ότι οι τρεις τους πήγαν και τη συνάντησαν έξω από ένα PET SHOP στη Λεωφόρο Μεσογείων. Τότε ο Βαγγέλης Στεφανάκης επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό της (άσπρο ΝΙSSAN MICRA) και οδήγησαν μέχρι το νοσοκομείο. «… Η Μαριαλένα συνομίλησε ιδιαιτέρως με τον Βαγγέλη και έρχονται στο σημείο όπου βρισκόμουν εγώ και ο Σαρέλ και μας λένε τι πρέπει να πούμε στον πατέρα της…».

Το αποτέλεσμα ήταν στις 7 Απριλίου η Μαριαλένα Μπλάχα και ο Σαρέλ να κληθούν να δώσουν εξηγήσεις ως ύποπτοι. Η αδελφή της Φαίης αναίρεσε την αρχική της κατάθεση και υποστήριξε ότι είπε ψέματα για να μη χαλάσει τη σχέση της 23χρονης και του Στεφανάκη (!), ενώ για το περιστατικό κατέθεσε: «… Τον ρώτησα να μου πει ακριβώς τι έγινε και μου είπε τα εξής: έμαθα κάτι για το παρελθόν της αδελφής σου και της ζήτησα να μου πει ακριβώς τι έγινε και μου είπε τα εξής: έμαθα κάτι για το παρελθόν της αδελφής σου και της ζήτησα να μου πει εάν είναι αλήθεια. Αυτή με έσπρωξε, μου φώναζε πάρα πολύ και της έδωσα και μια σφαλιάρα, έχασε την ισορροπία της και έπεσε προς τα πίσω και χτύπησε στο αυτοκίνητό μου… Τον ρώτησα πού έγιναν όλα αυτά και μου είπε πιο πάνω από το σπίτι σας, χωρίς να καταλάβω το σημείο ακριβώς. Μου ζήτησε να τον βοηθήσω με κάποιο τρόπο, καθώς εμένα μόνο έχει και δεν ήθελε να κάνει κακό στους γονείς μου… Πριν φύγω από το νοσοκομείο, συμφωνήσαμε μαζί με τον Βαγγέλη, τον Σαρέλ και τον Θανάση το τι θα πω στον πατέρα μου για τον τραυματισμό της…
madata

Δεν υπάρχουν σχόλια: