Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Πιάνει λιμάνι ο Κασναφέρης;


Δημοσιεύματα μερίδας του Τύπου φέρνουν τον τιμ μάνατζερ της Ξάνθης, Γιώργο Κασναφέρη να κρατάει το συγκεκριμένο πόστο αλλά ν' αλλάζει ποδοσφαιρική στέγη, μετακομίζοντας το καλοκαίρι στον Ολυμπιακό.
Ο τιμ μάνατζερ της ΣΚΟΝΤΑ Ξάνθης, Γιώργος Κασναφέρης σε δήλωση του σχετικά με τα δημοσιεύματα που τον φέρνουν ν' αλλάζει ΠΑΕ τόνισε:  

 

«Δεν ισχύει κάτι. Ούτε έχει γίνει συζήτηση, ούτε κάποια επαφή, ούτε υπάρχει τέτοια σκέψη από μέρους μου. Στο μυαλό μου είναι μόνο η Ξάνθη.
Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην ΣΚΟΝΤΑ Ξάνθη. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Προσωπικά δεν γνωρίζω τίποτα. Απλά είδα τι γράφτηκε στον Τύπο. Είμαι αφοσιωμένος ψυχή τε και σώματι στην ομάδα. Όλη η ενέργειά μου είναι στο να βοηθήσουμε την ομάδα να μείνει στην κατηγορία».

Ο χρόνος θα δείξει...
sportime

Δεν υπάρχουν σχόλια: