Γνωρίζατε ότι πριν τις κούκλες ασφάλεια στα crash test των αυτοκινήτων χρησιμοποιούσαν άνθρωπο. Ήθελα να ήξερα τους πλήρωναν για κάτι τέτοιο..
Τα test αυτά ήταν σε μικρές ταχύτητες και φυσικά προσπαθούσαν να μάθουν σε τι ταχύτητα και με τι πίεση το ανθρώπινο σώμα αποκτά μώλωπες.
Το πιο τραγικό μιας και δεν μπορούσαν να ασκήσουν μεγάλες πιέσεις σε έναν ζωντανό άνθρωπο ήταν η χρησιμοποίηση ενός πεθαμένου.
Ακριβώς , σε μια πολιτεία στην Αμερική, ορισμένοι πριν πεθάνουν δώριζαν το σώμα τους για να το χρησιμοποιήσουν οι ειδικοί για αυτές τις συγκρούσεις. Για το καλό της επιστήμης βλέπετε.
Ένα σώμα καλά τυλιγμένο ......
για να μην σοκάρουν τους ειδικούς, αφού ασκούσαν τις συγκρούσεις σε ένα πτώμα. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ μιας και το ανθρώπινο νεκρό σώμα άντεχε σε μία το πολύ δύο συγκρούσεις .
Έτσι στην δεκαετία του ΄50 έφτιαξαν τις πρώτες κούκλες για crash test, κούκλες που θα μπορούσαν να τους έδιναν τα επιθυμητά αποτελέσματα αφού σε μια δοκιμή αντέχουν λόγω ανθεκτικότητας και φυσικά δίνουν πάνω από 73,500 δεδομένα.
Οι κούκλες αυτές κοστίζουν περίπου στα 100,000$, είναι ακριβή η επιστήμη, αλλά το μέλλον έδειξε ότι χάρις αυτά τα γενναία ομοιώματα η επιστήμη στον τομέα της ασφάλειας των αυτοκινήτων και επιβατών έχει κάνει σημαντικά άλματα.
Τις περισσότερες δοκιμές και τις περισσότερες κούκλες τις διαθέτει η εταιρία Volvo, μιας και είναι η πρώτη εταιρία με τα περισσότερα δοκιμαστικά αμάξια.
Μεγάλο το κόστος για την ασφάλεια μας, είναι κρίμα πιστεύω να μην φοράμε ζώνη ασφαλείας. Δεν είναι μαγκιά να μην φοράς, είναι θέμα επιβίωσης.
Η ζώνη ασφαλείας σε συνδυασμό με τον αερόσακο (βλ. φωτο Νο3) έχει μειώσει σε μεγάλο ποσοστό τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.
Αφήστε τις ειδικές αποστολές στους ειδικούς, μην αλλάζετε τους ρόλους..
Μια φιλική συμβουλή από τα μέλη του mantata..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου