Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ο Γ. Μανώλης

Την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του για τις περιφερειακές εκλογές Πελοποννήσου έκανε την Τετάρτη από την Τρίπολη ο Γιάννης Μανώλης. Το όνομα του ψηφοδελτίου θα είναι Πελοποννησιακή Ένωση και ο υπότιτλος «Με καθαρά χέρια».

Ο Γιάννης Μανώλης αρχικά είπε ότι .........


υπηρετεί αρχές και αξίες σε όλη του τη ζωή, έκανε συγκρούσεις «όταν έπρεπε να αποφασίσω και να διαλέξω, όταν μου ζητούσαν κάποιοι άλλοι κάτι με αντάλλαγμα μια καρέκλα. Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος γιατί διαπίστωσα όλο αυτό το διάστημα ότι υπάρχει μία αγωνία για την επόμενη ημέρα και στόχος είναι να αλλάξει το σύστημα που υπάρχει στην περιφέρεια. Να γκρεμίσουμε δηλαδή το σύστημα που κρατάει την Πελοπόννησο πίσω. Το σύστημα της αδιαφάνειας, της οικογενειοκρατίας και των αποφάσεων σε κλειστά γραφεία.
Το σύστημα να αλλάξει, να γκρεμίσουμε αυτό το καθεστώς» είπε.

Στη συνέχεια, μεταξύ άλλων, ανέφερε:

Είμαστε ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο κι αυτό διότι έχουμε εκπρόσωπος από πολλούς χώρους.
Είμαι λαϊκός δεξιός, δεν μιλάω με ταμπέλες, πατριώτες υπάρχουν σε όλα τα κόμματα.
Δεν ζητάω από κανέναν να αλλάξει τις ιδεολογίες του και στόχος είναι η ένωση δυνάμεων.
Να έρθουν μαζί μας όλοι, το μόνο που μετράει είναι να αντισταθούμε σε αυτό το σύστημα που σαπίζει την Πελοπόννησο.
Έχω φάκελο από δημοσιεύσεις, ξέρω πάρα πολλά, δεν είμαι εισαγγελέας.
Δέσμευση μου είναι αν με εμπιστευτεί ο κόσμος, για δέκα μέρες θα παραμείνει κλειστή η περιφέρεια, θα μπουν ελεγκτικοί μηχανισμοί, θα ελέγξουν τι κατάσταση υπάρχει και ότι είναι επιλήψιμο, θα πάει στον Εισαγγελέα.
Θέλω να είμαι απόλυτα καθαρός, ανεξάρτητος, ασυμβίβαστος και θα διεκδικώ.
Ο ρόλος του Περιφερειάρχη δεν είναι να κάνει ότι του λέει ο Φούχτελ από τη Γερμανία.
Δεν είναι δυνατόν τα διόδια να στοιχίζουν περισσότερο από τη βενζίνη και να μην υπάρχει αντίδραση από την περιφέρεια.
Στη λίστα Νικολούδη πέντε ονόματα περιφερειαρχών εν ενεργεία και 73 Δημάρχων. Δεν πρέπει να βγουν αυτά τα ονόματα στον αέρα, πως θα ψηφίσει ο κόσμος;
Το πόθεν έσχες μου είναι γνωστό. Θα ψάξουν να βρουν στοιχεία για να με χτυπήσουν προεκλογικά αλλά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Δεν έκανα διαχείριση δημοσίου χρήματος ποτέ, αυτοί έκαναν.
Προέχει να γκρεμίσουμε το σύστημα που υπάρχει σήμερα και κρατεί πίσω την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ένα σκάρτο, σάπιο σύστημα.
Εγώ δεν έχω αδερφό να του δώσω δημόσια έργα.
Τα στοιχεία της ανεργίας είναι 122%.
Ειδικές οικονομικές ζωές, αυτό είναι ανάπτυξη;
Αποτελεί τιμή μου που ήμουν συνδικαλιστής.
Δεν θα πήγαινα στις εκλογές, αν ακουγόταν για μένα τόσα πολλά.
Δεν έχω προσωπικά με κανέναν.
Η είσοδος κάποιου σε ψηφοδέλτιο Τατούλη, είναι σαν υιοθετεί ότι η πολιτική Τατούλη είναι διάφανη και αποτελεσματική.
Μπορεί η τρόικα να θέλει τον Τατούλη, μπορεί να έχει τέτοια εντολή η Κυβέρνηση, αρχίζω να αναρωτιέμαι αν η εντολή στήριξη του Τατούλη έχει να κάνει από πολύ ψηλά ακόμα.
Δεν θέλω να γκρεμίσω το Τατουλιστάν για να κάνω ένα Μανωλιστάν.
Κάποιοι εν ενεργεία περιφερειακοί σύμβουλοι, θα είναι μαζί μου.


Για τα σκουπίδια, είπε ότι «όταν οι εντολές έρχονται από πάνω, δεν έχει αποτέλεσμα οι αποφάσεις θα παίρνονται σε σκοτεινά δωμάτια. Αν βγω περιφερειάρχης, θα υπάρξει επανεξέταση, συζήτησης στο περιφερειακό συμβούλιο, για να λυθεί το θέμα και η παρούσα κατάσταση διαμορφώθηκε μέσα από αδιαφανή διαδικασία».
zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια: