Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014

Πώς να περιορίσεις τις αλλεργίες της άνοιξης

Στην ανοιξιάτικη φύση οι αλλεργίες καραδοκούν, υπάρχουν όμως απλοί τρόποι να περιορίσετε την έκθεση σε αλλεργιογόνους παράγοντες.

Με την άνοιξη να έχει μπει για τα καλά, τη μέρα να μεγαλώνει και τη ζεστασιά του ήλιου να μας καλεί στη φύση, οι αλλεργίες ...........


περιμένουν στη γωνία – και όποιος υποφέρει από αυτές ξέρει πολύ καλά ότι η συνεχής καταρροή και τα πρησμένα μάτια σε κάνουν να θέλεις να κλειστείς σε γυάλα! Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες βασικές προφυλάξεις που μπορεί να πάρει κανείς ώστε να αποφύγει όσο το δυνατόν τους αλλεργιογόνους παράγοντες που καραδοκούν σε κάθε του βήμα.

Τι καιρός και πότε; Εκείνο που πυροδοτεί τις εποχικές αλλεργίες είναι η γύρη και η ποσότητα με την οποία έρχεται σε επαφή κανείς έχει άμεση σχέση με τη σφοδρότητα της αλλεργίας που ενδέχεται να εκδηλώσει. Καθώς έχει παρατηρηθεί ότι η συγκέντρωση γύρης στην ατμόσφαιρα είναι συνήθως μεγαλύτερη τις πρωινές ώρες της μέρας, καλό είναι να προγραμματίζετε εξωτερικές δραστηριότητες για τις απογευματινές και βραδινές ώρες. Από πλευράς καιρού, τα ποσοστά γύρης αυξάνονται όταν η ατμόσφαιρα είναι ξηρή, οι θερμοκρασίες υψηλές ή/και φυσάει άνεμος, ενώ μειώνονται στη δροσιά, την υγρασία και τη νηνεμία.

Μικρές ασπίδες: Τα γυαλιά λειτουργούν ως ασπίδα για να μην μπαίνει γύρη στα μάτια, ενώ ένα καπέλα δεν επιτρέπει τη γύρη να κολλάει στα μαλλιά και να σας ενοχλεί όλο και περισσότερο.

Απωθήστε τον εχθρό: Ένα ντους μετά από μια βόλτα ή άθληση σε εξωτερικούς χώρους, απομακρύνει όποιο αλλεργιογόνο έχει έρθει σε επαφή με το δέρμα και θα συνεχίσει τη δράση του αν μείνει ανενόχλητο – όπως για παράδειγμα, αν πέσετε για ύπνο, αφήνοντας τυχόν αλλεργιογόνους παράγοντες να επιδρούν στο δέρμα σας όλη νύχτα.

Γιατί όχι; Υπάρχουν ενδείξεις ότι η βιταμίνη C που εμπεριέχεται σε φυτικές τροφές βοηθάει στη μείωση των αλλεργικών συμπτωμάτων. Ούτως ή άλλως, κακό δεν κάνει!
kathimerini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...