Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Φόβοι για άδοξο τέλος στην καριέρα του Κόμπι Μπράιαντ

Σοβαρά τραυματισμένος αποχώρησε τρία λεπτά πριν το τέλος της αναμέτρησης με τους Ουόριορς ο σούπερ σταρ των Λος Ατζελες Λέικερς, Κόμπι Μπράιαντ.

Ο μπασκετμπολίστας που θεωρείται από πολλους ο διάδοχος του Μάικλ Τζόρνταν, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, έχει υποστεί ρήξη αχιλλείου τένοντα και ..........


θα μείνει για αρκετούς μήνες εκτός δράσης.

«Είχα καταλάβει τι είχα πάθει από την αρχή. Όταν πήγαινα προς τον πάγκο ήμουν νευριασμένος και απογοητευμένος. Ένιωσα σαν να μην έχω αχίλλειο. Δεν μπορώ να περπατήσω. Προσπάθησα να πατήσω το πόδι μου και να βάλω πίεση πάνω του, αλλά δεν υπάρχει τίποτα εκεί. Δεν υπάρχουν λόγια να πω. Είναι πολύ δύσκολο» δήλωσε ο ίδιος μετά τον τραυματισμό του.

«Έκανα μία κίνηση που έχω κάνει ένα εκατομμύριο φορές στην καριέρα μου, αλλά ένιωσα κάτι να σπάει. Είναι μακράν η μεγαλύτερη απογοήτευση στην καριέρα μου. Έχουμε δουλέψει τόσο σκληρά για να φτάσουμε στο σημείο να ελέγχουμε τη μοίρα μας και είναι πραγματικά κρίμα. Δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ έναν τέτοιο τραυματισμό. Είναι κάτι πρωτοφανές για μένα. Θα δω τι έκαναν παίκτες που είχαν την ίδια ατυχία και θα προσπαθήσω να τους ακολουθήσω για να επιστρέψω» πρόσθεσε.

Στον μπασκετικό κόσμο ήδη κάποιοι έχουν αρχίσει να αμφιβάλουν αν ο 35χρονος Κόμπι θα επιστρέψει στο τερέν. Ο ίδιος ερωτηθείς αν φοβάται μήπως αυτό ήταν το τέλος της καριέρας του απάντησε: «Αλήθεια; Πλάκα μου κάνεις;».
ethnos

Δεν υπάρχουν σχόλια: