Πανελλαδικών συνέχεια για έκτη μέρα αύριο Παρασκευή 1 Ιουνίου και οι μαθητές θα εξεταστούν στα Λατινικά θεωρητικής κατεύθυνσης, Χημεία θετικής κατεύθυνσης, Ηλεκτρολογία τεχνολογικής κατεύθυνσης και Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Οι πανελλαδικές 2012 συνεχίζονται .........
λοιπόν μετά από τα χθεσινά μαθήματα: Ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης, Βιολογία θετικής κατεύθυνσης, Χημεία - Βιοχημεία τεχνολογικής κατεύθυνσης και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, συνεχίστηκαν.
Για το μάθημα της Βιολογίας η Πανελλήνια Ενωση Βιοεπιστημόνων σημειώνει ότι θέματα «χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και διαβαθμισμένη δυσκολία», αλλά «τα ζητούμενα ήταν πολλά και η έκταση των απαντήσεων ενδεχομένως να πίεσε χρονικά τους υποψηφίους». Με βάση το παραπάνω εκτιμά πως «συνοπτικότερες αιτιολογήσεις που συνεπικουρούνται επαρκώς από τα σχήματα, πρέπει να αξιολογηθούν θετικά».
Η Ενωση Ελλήνων Χημικών χαρακτήρισε τα θέματα της Χημείας - Βιοχημείας «σαφή ως προς τη διατύπωσή τους». Ως προς το βαθμό δυσκολίας τα θέματα «απευθύνονται σε διαβασμένους μαθητές που διαθέτουν κριτική ικανότητα».
Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων εκτίμησε πως τα θέματα της Ιστορίας ήταν «σαφή, κατανοητά και καλύπτουν μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης». Επισημαίνει, όμως, ότι «τα θέματα οδηγούν τους μαθητές σε μια απομνημονευτική και αναπαραγωγική διαδικασία, αφήνοντας μικρά περιθώρια για κριτική, συνθετική και δημιουργική σκέψη».
Τα θέματα στη Βιολογία θετικής κατεύθυνσης ήταν βατά, αλλά απαιτούσαν μακροσκελείς απαντήσεις. Ο εξεταζόμενος όφειλε στα θέματα Γ και Δ να γράψει πολλά, ενώ τα δύο πρώτα θέματα απαιτούσαν συγκεκριμένες απαντήσεις από το βιβλίο και δεν παρουσίαζαν ιδιαίτερες δυσκολίες.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 17% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Βιολογίας θετικής κατεύθυνσης από 0 έως 9,9, το 31% από 10 έως 14,9 και το 52% από 15 έως 20.
Α) Για τη Χημεία, θέματα Α, Β
Τα ζητούμενα φορούσαν αρκετά καλά προετοιμασμένους υποψήφιους. Ήταν σχετικά πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα περσινά, ειδικά το Β.
Το Β2 απαιτούσε αρκετά οργανωμένη και ψύχραιμη αντιμετώπιση και το Β3 απαιτούσε ενδιάμεσα σχετικά «κρυφά» βήματα πριν την κυρίως λύση.
Β) Για τη Βιοχημεία, θέματα Γ, Δ Τα θέματα Γ και Δ ήταν απλά, αλλά απαιτούσαν καλή γνώση της θεωρίας, επειδή ο υποψήφιος όφειλε να παραθέσει λεπτομερείς πληροφορίες από το βιβλίο.
Σε γενικές γραμμές ο υποψήφιος δε θα αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες στις απαντήσεις του.
Τα θέματα της ΟΜΑΔΑΣ Α δεν θα τα χαρακτηρίζαμε ιδιαίτερα δύσκολα, βεβαίως απαιτούσαν άριστη γνώση του μαθήματος της Ιστορίας. Τα θέματα της ΟΜΑΔΑΣ Β (πηγές) ίσως δυσκολέψουν κάποιους υποψήφιους γιατί ήταν πολλά αυτά που έπρεπε να απαντήσουν ενώ απαιτούσαν και τη συνθετική ικανότητα των μαθητών, ώστε να συνδυάσουν σωστά τις ιστορικές τους γνώσεις με τα ΚΕΙΜΕΝΑ που δόθηκαν (ας σημειωθεί ότι το σύνταγμα του 1844 εξετάστηκε ως πηγή και το
2007).
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 38% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Ιστορίας θεωρητικής κατεύθυνσης από 0 έως 9,9, το 25% από 10 έως 14,9 και το 37% από
15 έως 20.
Πέμπτη μέρα σήμερα των Πανελλαδικών εξετάσεων και η Θεωρητική κατεύθυνση δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα θέματα απαιτούσαν από τους υποψήφιους συνθετική ικανότητα, ώστε να συνδυάσουν σωστά τις ιστορικές τους γνώσεις με τα κείμενα που δόθηκαν.
Αυτό σημαίνει ότι εμπεδώνεται σταθεροποιητική τάση των βάσεων του 1ου επιστημονικού πεδίου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τις προηγούμενες μέρες, με μια ελαφρά ανοδική τάση στις μέσες και υψηλές βάσεις του πεδίου.
Ομοίως, οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής κατεύθυνσης δεν αντιμετώπισαν καμία δυσκολία στο μάθημα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης, με συνέπεια να εξισορροπηθούν μερικώς οι απώλειες από τα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης.
Αλλά και οι υποψήφιοι της Θετικής κατεύθυνσης αντιμετώπισαν στο μάθημα της Βιολογίας κατεύθυνσης, θέματα που απαιτούσαν μεν μακροσκελείς απαντήσεις πλην όμως δεν ήταν δύσκολα. Εκτιμούμε, ότι το 52% των υποψηφίων της Θετικής κατεύθυνσης απέδωσαν στην περιοχή 15-20.
Συνεκτιμώντας την απόδοση των υποψηφίων της Θετικής κατεύθυνσης στα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης, προκύπτει ότι η καλύτερη απόδοση των υποψηφίων στη Βιολογία κατεύθυνσης δεν μπορεί από μόνη της να συγκρατήσει την πτωτική τάση των βάσεων των υψηλόβαθμων Ιατρικών Σχολών.
Τέλος, όσον αφορά τις βάσεις 2ου και 4ου επιστημονικού πεδίου, δεδομένου ότι στη διαμόρφωση τους συμμετέχουν Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση, δείχνουν προσωρινά καθοδική τάση.
madata
Οι πανελλαδικές 2012 συνεχίζονται .........
λοιπόν μετά από τα χθεσινά μαθήματα: Ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης, Βιολογία θετικής κατεύθυνσης, Χημεία - Βιοχημεία τεχνολογικής κατεύθυνσης και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, συνεχίστηκαν.
Για το μάθημα της Βιολογίας η Πανελλήνια Ενωση Βιοεπιστημόνων σημειώνει ότι θέματα «χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και διαβαθμισμένη δυσκολία», αλλά «τα ζητούμενα ήταν πολλά και η έκταση των απαντήσεων ενδεχομένως να πίεσε χρονικά τους υποψηφίους». Με βάση το παραπάνω εκτιμά πως «συνοπτικότερες αιτιολογήσεις που συνεπικουρούνται επαρκώς από τα σχήματα, πρέπει να αξιολογηθούν θετικά».
Η Ενωση Ελλήνων Χημικών χαρακτήρισε τα θέματα της Χημείας - Βιοχημείας «σαφή ως προς τη διατύπωσή τους». Ως προς το βαθμό δυσκολίας τα θέματα «απευθύνονται σε διαβασμένους μαθητές που διαθέτουν κριτική ικανότητα».
Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων εκτίμησε πως τα θέματα της Ιστορίας ήταν «σαφή, κατανοητά και καλύπτουν μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης». Επισημαίνει, όμως, ότι «τα θέματα οδηγούν τους μαθητές σε μια απομνημονευτική και αναπαραγωγική διαδικασία, αφήνοντας μικρά περιθώρια για κριτική, συνθετική και δημιουργική σκέψη».
Τα θέματα στη Βιολογία θετικής κατεύθυνσης ήταν βατά, αλλά απαιτούσαν μακροσκελείς απαντήσεις. Ο εξεταζόμενος όφειλε στα θέματα Γ και Δ να γράψει πολλά, ενώ τα δύο πρώτα θέματα απαιτούσαν συγκεκριμένες απαντήσεις από το βιβλίο και δεν παρουσίαζαν ιδιαίτερες δυσκολίες.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 17% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Βιολογίας θετικής κατεύθυνσης από 0 έως 9,9, το 31% από 10 έως 14,9 και το 52% από 15 έως 20.
Α) Για τη Χημεία, θέματα Α, Β
Τα ζητούμενα φορούσαν αρκετά καλά προετοιμασμένους υποψήφιους. Ήταν σχετικά πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα περσινά, ειδικά το Β.
Το Β2 απαιτούσε αρκετά οργανωμένη και ψύχραιμη αντιμετώπιση και το Β3 απαιτούσε ενδιάμεσα σχετικά «κρυφά» βήματα πριν την κυρίως λύση.
Β) Για τη Βιοχημεία, θέματα Γ, Δ Τα θέματα Γ και Δ ήταν απλά, αλλά απαιτούσαν καλή γνώση της θεωρίας, επειδή ο υποψήφιος όφειλε να παραθέσει λεπτομερείς πληροφορίες από το βιβλίο.
Σε γενικές γραμμές ο υποψήφιος δε θα αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες στις απαντήσεις του.
Τα θέματα της ΟΜΑΔΑΣ Α δεν θα τα χαρακτηρίζαμε ιδιαίτερα δύσκολα, βεβαίως απαιτούσαν άριστη γνώση του μαθήματος της Ιστορίας. Τα θέματα της ΟΜΑΔΑΣ Β (πηγές) ίσως δυσκολέψουν κάποιους υποψήφιους γιατί ήταν πολλά αυτά που έπρεπε να απαντήσουν ενώ απαιτούσαν και τη συνθετική ικανότητα των μαθητών, ώστε να συνδυάσουν σωστά τις ιστορικές τους γνώσεις με τα ΚΕΙΜΕΝΑ που δόθηκαν (ας σημειωθεί ότι το σύνταγμα του 1844 εξετάστηκε ως πηγή και το
2007).
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 38% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Ιστορίας θεωρητικής κατεύθυνσης από 0 έως 9,9, το 25% από 10 έως 14,9 και το 37% από
15 έως 20.
Πέμπτη μέρα σήμερα των Πανελλαδικών εξετάσεων και η Θεωρητική κατεύθυνση δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα θέματα απαιτούσαν από τους υποψήφιους συνθετική ικανότητα, ώστε να συνδυάσουν σωστά τις ιστορικές τους γνώσεις με τα κείμενα που δόθηκαν.
Αυτό σημαίνει ότι εμπεδώνεται σταθεροποιητική τάση των βάσεων του 1ου επιστημονικού πεδίου, όπως αυτή διαμορφώθηκε τις προηγούμενες μέρες, με μια ελαφρά ανοδική τάση στις μέσες και υψηλές βάσεις του πεδίου.
Ομοίως, οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής κατεύθυνσης δεν αντιμετώπισαν καμία δυσκολία στο μάθημα των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης, με συνέπεια να εξισορροπηθούν μερικώς οι απώλειες από τα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης.
Αλλά και οι υποψήφιοι της Θετικής κατεύθυνσης αντιμετώπισαν στο μάθημα της Βιολογίας κατεύθυνσης, θέματα που απαιτούσαν μεν μακροσκελείς απαντήσεις πλην όμως δεν ήταν δύσκολα. Εκτιμούμε, ότι το 52% των υποψηφίων της Θετικής κατεύθυνσης απέδωσαν στην περιοχή 15-20.
Συνεκτιμώντας την απόδοση των υποψηφίων της Θετικής κατεύθυνσης στα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης, προκύπτει ότι η καλύτερη απόδοση των υποψηφίων στη Βιολογία κατεύθυνσης δεν μπορεί από μόνη της να συγκρατήσει την πτωτική τάση των βάσεων των υψηλόβαθμων Ιατρικών Σχολών.
Τέλος, όσον αφορά τις βάσεις 2ου και 4ου επιστημονικού πεδίου, δεδομένου ότι στη διαμόρφωση τους συμμετέχουν Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση, δείχνουν προσωρινά καθοδική τάση.
madata
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου