Χαμός έγινε σήμερα στην Φυσική Κατεύθυνσης! Τα θέματα ήταν εξαιρετικά δύσκολα και τα παιδιά όχι μόνο απογοητεύτηκαν αλλά δεν προλάβαιναν να τα λύσουν!
Επιπλέον ο σύλλογος Ελλήνων Φυσικών απαίτησε να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν οι εξεταστές στη διόρθωση των γραπτών!!!
Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν πως .........
ένα θέμα ήταν διατυπωμένο λάθος ενώ τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία κάτι που οι μαθητές εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να έχουν και οι τρείς ώρες να μην επαρκούν για την επίλυση των θεμάτων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης .
Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον.
Εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 1\4 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής.
Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου. Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών.»
Πιο συγκεκριμένα μία γρήγορη εκτίμηση των θεμάτων:
Το 2ο θέμα ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους υποψήφιους και όλα τα υποερωτήματά του ήταν δύσκολα. Η τελευταία ερώτηση του 3ου θέματος και η τελευταία ερώτηση του 4ου θέματος ήταν για υποψήφιους υψηλού επιπέδου με άριστη γνώση Φυσικής.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 50% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνση από 0 έως 9,9, το 35% από 10 έως 14,9 και το 15% από 15 έως 20.
Διαβάστε τα θέματα αλλά και τις λύσεις της Φυσικής στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές στην τρίτη μέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Επιπλέον ο σύλλογος Ελλήνων Φυσικών απαίτησε να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν οι εξεταστές στη διόρθωση των γραπτών!!!
Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν πως .........
ένα θέμα ήταν διατυπωμένο λάθος ενώ τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία κάτι που οι μαθητές εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να έχουν και οι τρείς ώρες να μην επαρκούν για την επίλυση των θεμάτων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης .
Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον.
Εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 1\4 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής.
Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου. Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών.»
Πιο συγκεκριμένα μία γρήγορη εκτίμηση των θεμάτων:
Το 2ο θέμα ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους υποψήφιους και όλα τα υποερωτήματά του ήταν δύσκολα. Η τελευταία ερώτηση του 3ου θέματος και η τελευταία ερώτηση του 4ου θέματος ήταν για υποψήφιους υψηλού επιπέδου με άριστη γνώση Φυσικής.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 50% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνση από 0 έως 9,9, το 35% από 10 έως 14,9 και το 15% από 15 έως 20.
Διαβάστε τα θέματα αλλά και τις λύσεις της Φυσικής στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές στην τρίτη μέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων.
madata
1 σχόλιο:
ΑΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ;;;
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΑΝ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ...
ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΘΕΜΑ Γ4 ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΟ ΛΑΘΟΣ.
ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΡΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΟΚ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΧ ΚΙΝ. ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΕΝΑ ΥΠΟΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ.
ΕΧΕΙ ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΛΥΣΗ.ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΥΣΗ ΕΣΤΩ ΟΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕ.
ΤΩΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Γ4.
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΨΟΓΟ ΓΡΑΠΤΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Γ4 ΠΑΙΡΝΕΙ 20.
ΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΑΣΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ Γ4 ΤΟ ΕΛΥΣΕ ΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ , ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΕΝΩ ΕΧΑΣΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΛΥΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΛΗΤΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΟΣ.
ΓΟΝΕΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Δημοσίευση σχολίου