θα παραιτηθεί αν του ζητηθεί να κάνει πίσω, ενώ θέμα χρόνου θεωρείται και η αντίδραση φιλελεύθερων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας έναντι της επίσημης γραμμής του κόμματός τους και τη στάση των συνδικαλιστών του.
Το Μέγαρο Μαξίμου εμφανίζεται δυσαρεστημένο με το μέτωπο που άνοιξε ο κ. Ραγκούσης και το οποίο μέτωπο θα επιθυμούσε να κλείσει άμεσα, ωστόσο καταλαβαίνει ότι υπό πίεση ο υπουργός Υποδομών δεν μπορεί να υποχωρήσει.
Ο κ. Ραγκούσης εξακολουθεί να επιμένει στην απελευθέρωση του επαγγέλματος τονίζοντας σε κάθε κατεύθυνση πως δεν συζητά να μην εκδοθούν νέες άδειες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θέση που αποτελεί το σημείο της σφοδρής αντιπαράθεσης με τους ταξιτζήδες. Η όποια συνάντηση μαζί τους-που είναι θέμα χρόνου- θα έχει ως αντικείμενο συζήτησης όχι την απελευθέρωση αλλά τους κανόνες που θα ισχύσουν με το νέο Προεδρικό Διάταγμα.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το θέμα χειρίζεται κατ’ αποκλειστικότητα ο υπουργός Μεταφορών, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να δραστηριοποιηθεί κατ’ εντολή του προϊσταμένου του και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης, ενώ στο περιθώριο βρίσκεται ο Γενικός Γραμματέας Χάρης Τσιόκας που ήταν ο πρωταγωνιστής της συμφωνίας με τους ταξιτζήδες επί υπουργίας Δημήτρη Ρέππα.
Η κυβέρνηση πάντως στηρίζει μεν τον κ. Ραγκούση, πλην όμως «χαλαρά». Είναι χαρακτηριστικό ότι κανένα κυβερνητικό στέλεχος ή βουλευτής του κόμματος, πλην του υπουργού Τουρισμού Παύλου Γερουλάνου και του υφυπουργού Γιώργου Νικητιάδη δεν βγήκαν να υπερασπιστούν τις θέσεις και κυρίως την τακτική του υπουργού Μεταφορών.
Ακόμα και ο κ. Γερουλάνος με τον κ. Νικητιάδη πιο πολύ επισημαίνουν τις επιπτώσεις των ενεργειών των ταξιτζήδων στον τουρισμό, παρά υπερασπίζονται την τακτική του συναδέλφου τους υπουργού. Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επίσης όπως η κ. Τόνια Αντωνίου, ο κ. Νίκος Σαλαγιάννης, ο κ. Δημήτρης Καρύδης και άλλοι, επικρίνουν τον υπουργό Μεταφορών, είτε επειδή διαφωνούν επί της ουσίας, είτε επειδή οι ταξιτζήδες αποτελούν μεγάλη «εκλογική πελατεία», είτε γιατί εκτιμούν ότι ήρθε η ώρα του ξεκαθαρίσματος εσωκομματικών λογαριασμών.
Την ίδια στιγμή δεν περνά απαρατήρητη η μετατροπή του αγώνα των ταξιτζήδων από την ηγεσία τους από συνδικαλιστικό σε πολιτικό. Όχι μόνο με τη φράση του κ. Λυμπερόπουλου ότι «νέες άδειες δεν θα δοθούν μέχρι να πέσει αυτή η κυβέρνηση», ούτε με την παρουσία του κ. Γιάννη Μανώλη (που θεωρείται και ο «πολιτικός μέντορας» του κ. Λυμπερόπουλου) αλλά και με τη χρησιμοποίηση του «ύμνου του ΠΑΣΟΚ» ως μουσική υπόκρουση στις πορείες τους ή την παραλλαγή του συνθήματος «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό» με το «το ταξί είναι εδώ ενωμένο δυνατό».
Ωστόσο η προσπάθεια εκμετάλλευσης των κινητοποιήσεων δεν μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα πως ένας υπουργός αλλάζει χωρίς συζήτηση τη συμφωνία του προκατόχου του, με την κυβέρνηση να συμφωνεί και με τους δυο! Στο παρασκήνιο άλλωστε μαίνεται η αντιπαράθεση Ραγκούση- Ρέππα, με τον υπουργό Μεταφορών να λαμβάνει συνολικότερες αποστάσεις από το Μέγαρο Μαξίμου περιοριζόμενος σε αυτή τη φάση στα στενά υπουργικά του καθήκοντα.
real
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου