Σε χειμερινές συνθήκες διεξήχθη η ανάβαση Αχλαδόκαμπου, δεύτερος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος, τον οποίο ξεκίνησαν 63 πληρώματα και ............
ολοκλήρωσαν 58.
Ελάχιστες μάχες με μικρές διαφορές, αλλά πολύ θέαμα χάρη στις πλαγιολισθήσεις των περισσοτέρων περιλάμβανε ο αγώνας που κύλησε ομαλά σε γενικές γραμμές, δεδομένου πως κυριάρχησε η επιφυλακτικότητα. Ο λόγος ήταν οι καιρικές συνθήκες...
Το πρώτο σκέλος δεν είχε βροχή, ωστόσο η υγρασία από τη νυχτερινή βροχή ανάγκασε τους οδηγούς να εμπιστευθούν τα βρόχινα ελαστικά. Στην ανάπαυλα ανάμεσα στα δύο σκέλη σταμάτησε και η βροχή, πριν όμως ανέβουν καλά καλά τα πρώτα αυτοκίνητα, μια δυνατή μπόρα άφησε βρεγμένη τη διαδρομή, με αποτέλεσμα εκεί που τα σλικ ελαστικά έμοιαζαν ικανοποιητική επιλογή, κατέληξαν να μην είναι.
Κάπως έτσι όσοι πρόλαβαν ακόμη και την τελευταία στιγμή πέτυχαν στη λοταρία των ελαστικών και κατάφεραν να κάνουν ένα καλό πέρασμα στο δεύτερο σκέλος. Γενικώς, πάντως η βροχή δεν επέτρεψε στους οδηγούς να το ευχαριστηθούν.
Οι θεατές παρά τις δύσκολες συνθήκες έδωσαν το «παρών» σε αρκετά μεγάλο βαθμό και το μόνο που μένει είναι η αισιοδοξία που δημιουργεί η απορία για το πόσος κόσμος θα πήγαινε στη διαδρομή, αν ο καιρός ήταν καλύτερος.
Πρώτος ο Ευθυμίου
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα και την Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) επικράτησε στη γενική κατάταξη με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16) να είναι στη δεύτερη θέση και νικητής στα δίλιτρα και την Α6.
Ο Βοργιάς θεωρητικά θα είχε μάχη με τον Σταμάτη Κατσίμη (Honda Civic), ωστόσο το πρόβλημα του δεύτερου με τον κινητήρα από το Σάββατο δεν του επέτρεψε να είναι ανταγωνιστικός, έτσι έμεινε στη δεύτερη θέση στα δίλιτρα.
Μια θέση πιο πίσω και νικητής στην Α7 ήταν ο Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type-R), ο οποίος κέρδισε το πρώτο σκέλος από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R), αλλά με μεγαλύτερη διαφορά από αυτή με την οποία έχασε από τον ίδιο το δεύτερο.
Στον αγώνα υπήρξαν και δύο συμμετοχές της Α5, η οποία δεν προσμέτρησε, με τον Γιώργο Μαρίνο να είναι πολύ ταχύτερος και στα δύο σκέλη από τον Γιώργο Παρασκευόπουλο στη μάχη των δύο Peugeot 106.
Απουσίες στη Ν
Στην Ομάδα Ν, απουσία των ισχυρών Ν4, το ενδιαφέρον περιστράφηκε σε όλο τον αγώνα στις συνηθισμένες εντυπωσιακές μάχες της Ν2. Εκεί επικράτησε ο Γιώργος Ζαχαριάδης με Peugeot 106 που ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος του Παναγιώτη Σμυρναίου (επίσης με Peugeot 106). Έτσι πήρε τη νίκη στην κατηγορία, στα δίλιτρα αυτής και φυσικά και στην κλάση. Καλούς χρόνους ελλείψει ισχυρού ανταγωνισμού έκανε και ο Κώστας Πενέσης (Peugeot 106), που κέρδισε στην κλάση Ν1.
Στην Ε το ενδιαφέρον
Στην Ομάδα Ε, που είχε 23 συμμετοχές, τις περισσότερες δηλαδή του αγώνα, είχαμε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και συμμετέχοντες από τέσσερις διαφορετικές κλάσεις στις ισάριθμες πρώτες θέσεις της γενικής της κατηγορίας.
Ταχύτερος όλων με εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδήγηση, τηρουμένων των συνθηκών και του αυτοκινήτου του (BMW M3), ήταν ο Διονύσης Τροβάς που επικράτησε και στην κλάση Ε12. Τον ακολούθησε ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi) που ήταν και πάλι εντυπωσιακός, αυτή τη φορά στο βρεγμένο, με αποτέλεσμα να κερδίσει την κλάση Ε10, ενώ σχετικά κοντά ήταν ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) που κέρδισε την Ε11. Τέταρτος στη γενική και ταχύτερος ανάμεσα στα τετρακίνητα της κλάσης Ε12 ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος με Ford Escort Cosworth.
Στον αγώνα συμμετείχαν και τρία αυτοκίνητα της Formula Saloon, ανάμεσα στα οποία ταχύτερος ήταν ο Νικόλας Περατινός με Ford Escort Cosworth, ο οποίος μάλιστα σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο από όλες τις συμμετοχές και στα δύο περάσματα και φυσικά και στο σύνολο.
Και... ιστορικά
Τέλος, στα ιστορικά ο «Dobermann» (Porsche 911) ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος όλων, σημειώνοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο στο σύνολο και κερδίζοντας την κατηγορία 3. Στην κατηγορία 2 επικράτησε ο Μάριος Σταφυλοπάτης με (Porsche 911 RSR). Στον τελικό τεχνικό έλεγχο ελήφθησαν δείγματα βενζίνης από τους Σπύρο Βοργιά, Γιώργο Ζαχαριάδη, Διονύση Τροβά και Τρύφωνα Χασάπη.
4ΤΡΟΧΟΙ
ολοκλήρωσαν 58.
Ελάχιστες μάχες με μικρές διαφορές, αλλά πολύ θέαμα χάρη στις πλαγιολισθήσεις των περισσοτέρων περιλάμβανε ο αγώνας που κύλησε ομαλά σε γενικές γραμμές, δεδομένου πως κυριάρχησε η επιφυλακτικότητα. Ο λόγος ήταν οι καιρικές συνθήκες...
Το πρώτο σκέλος δεν είχε βροχή, ωστόσο η υγρασία από τη νυχτερινή βροχή ανάγκασε τους οδηγούς να εμπιστευθούν τα βρόχινα ελαστικά. Στην ανάπαυλα ανάμεσα στα δύο σκέλη σταμάτησε και η βροχή, πριν όμως ανέβουν καλά καλά τα πρώτα αυτοκίνητα, μια δυνατή μπόρα άφησε βρεγμένη τη διαδρομή, με αποτέλεσμα εκεί που τα σλικ ελαστικά έμοιαζαν ικανοποιητική επιλογή, κατέληξαν να μην είναι.
Κάπως έτσι όσοι πρόλαβαν ακόμη και την τελευταία στιγμή πέτυχαν στη λοταρία των ελαστικών και κατάφεραν να κάνουν ένα καλό πέρασμα στο δεύτερο σκέλος. Γενικώς, πάντως η βροχή δεν επέτρεψε στους οδηγούς να το ευχαριστηθούν.
Οι θεατές παρά τις δύσκολες συνθήκες έδωσαν το «παρών» σε αρκετά μεγάλο βαθμό και το μόνο που μένει είναι η αισιοδοξία που δημιουργεί η απορία για το πόσος κόσμος θα πήγαινε στη διαδρομή, αν ο καιρός ήταν καλύτερος.
Πρώτος ο Ευθυμίου
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα και την Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) επικράτησε στη γενική κατάταξη με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16) να είναι στη δεύτερη θέση και νικητής στα δίλιτρα και την Α6.
Ο Βοργιάς θεωρητικά θα είχε μάχη με τον Σταμάτη Κατσίμη (Honda Civic), ωστόσο το πρόβλημα του δεύτερου με τον κινητήρα από το Σάββατο δεν του επέτρεψε να είναι ανταγωνιστικός, έτσι έμεινε στη δεύτερη θέση στα δίλιτρα.
Μια θέση πιο πίσω και νικητής στην Α7 ήταν ο Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type-R), ο οποίος κέρδισε το πρώτο σκέλος από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type-R), αλλά με μεγαλύτερη διαφορά από αυτή με την οποία έχασε από τον ίδιο το δεύτερο.
Στον αγώνα υπήρξαν και δύο συμμετοχές της Α5, η οποία δεν προσμέτρησε, με τον Γιώργο Μαρίνο να είναι πολύ ταχύτερος και στα δύο σκέλη από τον Γιώργο Παρασκευόπουλο στη μάχη των δύο Peugeot 106.
Απουσίες στη Ν
Στην Ομάδα Ν, απουσία των ισχυρών Ν4, το ενδιαφέρον περιστράφηκε σε όλο τον αγώνα στις συνηθισμένες εντυπωσιακές μάχες της Ν2. Εκεί επικράτησε ο Γιώργος Ζαχαριάδης με Peugeot 106 που ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος του Παναγιώτη Σμυρναίου (επίσης με Peugeot 106). Έτσι πήρε τη νίκη στην κατηγορία, στα δίλιτρα αυτής και φυσικά και στην κλάση. Καλούς χρόνους ελλείψει ισχυρού ανταγωνισμού έκανε και ο Κώστας Πενέσης (Peugeot 106), που κέρδισε στην κλάση Ν1.
Στην Ε το ενδιαφέρον
Στην Ομάδα Ε, που είχε 23 συμμετοχές, τις περισσότερες δηλαδή του αγώνα, είχαμε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και συμμετέχοντες από τέσσερις διαφορετικές κλάσεις στις ισάριθμες πρώτες θέσεις της γενικής της κατηγορίας.
Ταχύτερος όλων με εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδήγηση, τηρουμένων των συνθηκών και του αυτοκινήτου του (BMW M3), ήταν ο Διονύσης Τροβάς που επικράτησε και στην κλάση Ε12. Τον ακολούθησε ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi) που ήταν και πάλι εντυπωσιακός, αυτή τη φορά στο βρεγμένο, με αποτέλεσμα να κερδίσει την κλάση Ε10, ενώ σχετικά κοντά ήταν ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) που κέρδισε την Ε11. Τέταρτος στη γενική και ταχύτερος ανάμεσα στα τετρακίνητα της κλάσης Ε12 ήταν ο Σπύρος Παπαδόπουλος με Ford Escort Cosworth.
Στον αγώνα συμμετείχαν και τρία αυτοκίνητα της Formula Saloon, ανάμεσα στα οποία ταχύτερος ήταν ο Νικόλας Περατινός με Ford Escort Cosworth, ο οποίος μάλιστα σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο από όλες τις συμμετοχές και στα δύο περάσματα και φυσικά και στο σύνολο.
Και... ιστορικά
Τέλος, στα ιστορικά ο «Dobermann» (Porsche 911) ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος όλων, σημειώνοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο στο σύνολο και κερδίζοντας την κατηγορία 3. Στην κατηγορία 2 επικράτησε ο Μάριος Σταφυλοπάτης με (Porsche 911 RSR). Στον τελικό τεχνικό έλεγχο ελήφθησαν δείγματα βενζίνης από τους Σπύρο Βοργιά, Γιώργο Ζαχαριάδη, Διονύση Τροβά και Τρύφωνα Χασάπη.
4ΤΡΟΧΟΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου