«Το πρόβληµα είναι ιδιαίτερα σοβαρό για όσες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν δικό τους δίκτυο διανοµής. Ακόµη κι εµείς πάντως που έχουµε δικό µας δίκτυο, αντιµετωπίζουµε ελλείψεις προϊόντων κυρίως εκείνων που εισάγονται από το εξωτερικό ή από εταιρείες µε έδρα στην Αθήνα», δήλωσε στα «ΝΕΑ» ο κ. Διαµαντής Μασούτης, ιδιοκτήτης της οµώνυµης βορειοελλαδίτικης αλυσίδας ...........
σούπερ µάρκετ. Προς το παρόν, πάντως, στα σούπερ µάρκετ δεν παρατηρούνται σοβαρές ελλείψεις σε βασικά είδη διατροφής.
Στο µεταξύ, στο λιµάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκονται καθηλωµένα περισσότερα από 3.000 κοντέινερ. Σύµφωνα µε τον πρόεδρο του ΟΛΘ Στέλιο Αγγελούδη, τα κοντέινερ δεν περιέχουν ευπαθή προϊόντα, αλλά κυρίως πρώτες ύλες και εµπορεύµατα προς εξαγωγή στα Βαλκάνια και τη Δυτική Ευρώπη. «Εξω από την Πύλη 16 βρίσκονται παρατεταγµένα φορτηγά που εµποδίζουν τη διέλευση των υπόλοιπων οχηµάτων τις περισσότερες ώρες της ηµέρας. Η Αστυνοµία απλώς παρακολουθεί χωρίς να παρεµβαίνει. Η ασφυξία δεν αφορά τη λειτουργία του λιµανιού, αλλά την οικονοµία ολόκληρης της Βόρειας Ελλάδας», δήλωσε ο κ. Αγγελούδης.
Εξαιτίας του µπλόκου στο λιµάνι, σοβαρό πλήγµα έχουν υποστεί οι εξαγωγείς.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των κονσερβοποιών, οι εξαγωγές των οποίων έχουν µηδενιστεί. «Υπολογίζουµε ότι κάθε µέρα έχουµε περισσότερους από 1.000 τόνους, οι οποίοι παραµένουν καθηλωµένοι στο λιµάνι. Και βέβαια σε αυτό πρέπει να συνυπολογίσουµε την απώλεια αξιοπιστίας απέναντι στους πελάτες µας», δήλωσε στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ενωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας Κώστας Αποστόλου.
Μεγάλα προβλήµατα αντιµετωπίζει και ο εµπορικός κόσµος στα Χανιά λόγω των κινητοποιήσεων, µε τον πρόεδρο του Εµπορικού Συλλόγου Χανίων Γιάννη Μαργαρώνη να κάνει λόγο για «πλήγµα» στο εµπόριο.
Ελλείψεις άρχισε να εµφανίζει η αγορά της Ρόδου, ιδιαίτερα σε προϊόντα διατροφής που εισάγονται από άλλες περιοχές της χώρας. Τα προβλήµατα παρουσιάζονται κυρίως στα µεγάλα σούπερ µάρκετ που εφοδιάζονται από την Αθήνα. Από το Σάββατο παρατηρούνται µεγάλες ελλείψεις οπωροκηπευτικών, αλλά και γαλακτοκοµικών προϊόντων, όπως επίσης και ζυµαρικών, δεδοµένου ότι τα πλοία της γραµµής δεν µπορούν να µεταφέρουν φορτηγά αυτοκίνητα που ανήκουν σε γνωστές αλυσίδες καταστηµάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου