Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Η sexy φωτογράφηση της Κατερίνας Στικούδη


Μέσα σε έξι χρόνια ένα 19χρονο κορίτσι έχει μεταμορφωθεί σε μια εκθαμβωτική γυναίκα, νυν TV persona, προσεχώς (και) τραγουδίστρια. Κι όλα αυτά επειδή η Κατερίνα Στικούδη ξέρει πολύ καλά πώς να χρησιμοποιεί τα πόδια της.

Αυτό που ορίζει τις κινήσεις της Κατερίνας στην ελληνική σοουμπίζ, το μότο της, είναι: «Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά και να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου, όχι για ......
 να τα ανοίγω».

«Αναπόφευκτα, όταν κινείσαι σε χώρους όπως το μόντελινγκ και η τηλεόραση, γίνεσαι στόχος, κάποιοι σε παραμονεύουν κάνοντας κακοπροαίρετα σχόλια. Τσατίζομαι για μερικά δευτερόλεπτα όταν τα μαθαίνω, αμέσως όμως τα αφήνω πίσω μου. Τελικά μου δίνουν δύναμη όλοι αυτοί που μου επιτίθενται χωρίς λόγο».

Διάβασε (και δες) πολύ περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: