Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Φουρθιώτης εναντίον Ράδιο Αρβύλα για το λεβιέ!


Με τους παρουσιαστές του «Ράδιο Αρβύλα» και προσωπικά τον Αντώνη Κανάκη τα «βάζει» ο Μένιος Φουρθιώτης, με αφορμή τα σχόλια που έκαναν στην χθεσινή εκπομπή τους και τα υπονοούμενα για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις.

Με δελτίο Τύπου, ο μάνατζερ της «απόλυτης» Τζούλιας στάζει... φαρμάκι και επισημαίνει πως η σάτιρα είναι δεκτή αλλά δεν πρέπει να ξεπερνάει τα όρια.

«Εκεί χάνεται η μπάλα. Εκεί σταματάς να χαμογελάς. Θυμώνεις».

Τι ήταν αυτό που εξόργισε τον Μένιο;
Όπως αναφέρει, ο Αντώνης Κανάκης είπε πως θα ήθελε να τον δει να κάθεται ........


πάνω σε λεβιέ αυτοκινήτου το οποίο θα κινείται σε δρόμο με λακούβες.

«Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Ανοησία; Κακοήθεια; Απωθημένο; Άλλο σάτιρα και άλλο προσβολή».

Σιγά, όμως, να μην σταματούσε εδώ! Ο μάνατζερ εξαπολύει επίθεση στον Αντώνη Κανάκη, φυσικά για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις...

«Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που ερωτοτροπεί κάθε βράδυ με τον floor manager στέλνοντας φιλάκια... Σίγουρα δεν έχω εγώ την ανάγκη να παριστάνω κάτι που δεν είμαι. Σίγουρα δεν έχω την ανάγκη να μοιραστώ φωνακτά με τους τηλεθεατές κρυφές ερωτικές μου επιθυμίες», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Όσο για το περιβόητο με τον λεβιέ ταχυτήτων; «Αν το έχει δοκιμάσει και του άρεσε ας μοιραστεί την εμπειρία του, δεν είναι κακό», προσθέτει ο Μένιος και καλεί τον Αντώνη Κανάκη να... φερθεί σαν άνδρας!

Μάλλον απόψε το βράδυ θα έχουμε συνέχεια...


star

Δεν υπάρχουν σχόλια: