Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΣΙΣΕ "Θέλω πολύ να είμαι στο Παγκόσμιο Κύπελλο"


Η επιστροφή του Τζιμπρίλ Σισέ στην εθνική ομάδα της Γαλλίας είναι γεγονός. Ο άσος του Παναθηναϊκού φόρεσε και πάλι την φανέλα των "τρικολόρ" γνωρίζοντας την αποθέωση από το κοινό που φώναζε ρυθμικά το όνομά του όταν πέρασε ως αλλαγή στο 77ο λεπτό της φιλικής αναμέτρησης με την Ισπανία στο «Σταντ ντε Φρανς».

«Αισθάνθηκα πολύ όμορφα που επέστρεψα στην εθνική. Θα προτιμούσα βέβαια να είχε συνδυαστεί η επιστροφή μου με μία νίκη, αλλά η Ισπανία είναι πολύ καλή ομάδα, η καλύτερη στην Ευρώπη. Είμαστε απογοητευμένοι από το αποτέλεσμα, αλλά δεν ανησυχούμε. Παλέψαμε ως το τέλος και δεν τα παρατήσαμε σε κανένα σημείο του αγώνα», ανέφερε αρχικά ο 28χρονος άσος.

Και συνέχισε: «Στόχος μας είναι να .......


είμαστε έτοιμοι στο Μουντιάλ κι έχουμε μπροστά μας 2-3 μήνες για να προετοιμαστούμε. Θέλω πολύ να είμαι στο Παγκόσμιο Κύπελλο και θα κάνω τα πάντα για να τα καταφέρω. Όμως θα πρέπει να τα πηγαίνω καλά με την ομάδα μου και στο Europa League, γιατί δεν αρκούν οι καλές εμφανίσεις στο ελληνικό πρωτάθλημα. θα τα δώσω όλα.

Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για τον τρόπο που με υποδέχτηκε. Θέλω όμως να πω κάτι και για αποδοκιμασίας που ακούστηκαν για τον Τιερί (σ.σ Ανρί). Οι αποδοκιμασίες αυτές ήταν άδικες. Μπορεί να μην έδειξε την απογοήτευσή του όμως είμαι σίγουρος ότι τον άγγιξαν».
athens24

Δεν υπάρχουν σχόλια: