Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Next Top Model Δήμητρα: "Εχω κάνει one night stand"



Διεκδικεί τον τίτλο του "Next Top Model" και στοχεύει σε ενα παγκόσμιο τίτλο στα καλλιστεία. Ο λόγος για τη Δήμητρα Αλεξανδράκη που δεν διστάζει να αποκαλύψει πως έχει κάνει one night stand αλλά και πως είναι ερωτευμένη. "¨Εχω κάνει one night stand σε διακοπές στην Κρήτη. Ημουν πέντε μέρες τίνκα στην τσικουδιά και στο ξενύχτι κι όπως καταλαβαίνεις, κάποια στιγμή το μυαλό μου ξέφυγε και ξεσάλωσα. Δεν μετανιώνω, γιατί ό,τι καινούριο δοκιμάζεις είναι μια νέα εμπειρία. Μου αρέσει να ζώ την κάθε στιγμή στο 100%"  είπε σε συνέντευξη της στο περιοδικό "Maxim" η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Η όμορφη Κρητικοπούλα, αποκαλύπτει πως είναι....


ερωτευμένη και ευτυχισμένη αυτή την περίοδο. "Οταν δεν είμαι με τον σύντροφο μου στην κρεβατοκάμαρα, θέλω να υπάρχει ισοτιμία στη σχέση. Στο κρεβάτι τα πράγματα αλλάζουν. Μου αρέσει να παίζει λίγο ο άλλος μαζί μου. Δεν είμαι αυταρχική γυναίκα, αλλά τίγρης που μοιάζει με γατούλα και βγάζει τα νυχάκια της όταν χρειάζεται. Στο κρεβάτι μου έχω πάντα χειροπέδες, για να επιβάλλω την τάξη".  Η Δήμητρα δεν διστάζει να μιλήσει και για τους επαγγελματικούς της στόχους. "Ονειρο μου είναι κάποια στιγμη να στεφθώ Μις Υφήλιος". Της το ευχόμαστε!
gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: