Πρόκειται κυρίως για κατόχους αυτοκινήτων δεκαετίας και άνω, χαμηλών κυρίως εισοδημάτων, οι οποίοι δεν μπορούν ούτε να τα πουλήσουν, αφού τα χρήματα που θα εισπράξουν είναι ελάχιστα, ούτε τα νέα τέλη αντέχουν να πληρώσουν.
Το σκεπτικό, άλλωστε, όσων καταθέτουν στις Εφορίες τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους είναι ότι αν τα πουλούσαν θα κέρδιζαν πολύ λιγότερα χρήματα σε σχέση με τα τέλη που υποχρεούνται να καταβάλουν και τα οποία μετά την αύξησή τους φέτος σε πολλές περιπτώσεις πλησιάζουν ή και ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ. Για παράδειγμα, για ένα όχημα 30ετίας, 2.000 κυβικών εκατοστών, τα νέα «πράσινα» τέλη που θα κληθεί να πληρώσει για το 2010 ο ιδιοκτήτης του ξεπερνούν τα 800 ευρώ, αλλά αν επιχειρήσει να το πουλήσει δεν θα εισπράξει πάνω από 400-600 ευρώ!
Εκείνοι που στο όνομα της περιβαλλοντικής πολιτικής καλούνται να πληρώσουν τα πιο τσουχτερά ποσά είναι ιδιοκτήτες παλαιών Ι.Χ. Εκτός όμως από αυτούς, χιλιάδες είναι και οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων νεώτερης ηλικίας που επειδή έχουν και δεύτερο όχημα προτιμούν να αποσύρουν το παλαιότερο, καταθέτοντας την πινακίδα κυκλοφορίας του στην Εφορία ώστε να απαλλαγούν από τα «πράσινα» τέλη, τα οποία κοστίζουν μέχρι και 80% υψηλότερα από τα αντίστοιχα περυσινά.
tanea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου