Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Οι ατάκες της εβδομάδας!!

# Άδωνις Γεωργιάδης: «Μ' αρέσει πάαααρα πολύ η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου. Πάααρα πολύ. Η Ευγενία είναι καταπληκτική μαγείρισσα. Έχουμε και τα βιβλία της Αργυρούς και μαγειρεύει»

(Με την ευγενική χορηγία της Αργυρούς έγινε μαγείρισσα η Ευγενία. Φυσικά και η γενική η Αργυρώ- της Αργυρούς θα ακουγόταν στην ελληνική τηλεόραση μόνο από το στόμα του Αδώνιδος…)

# Τζούλια Αλεξανδράτου: «Τις γιορτές θα τις περάσω μόνη μου. Εγώ και ο Άγιος Βασίλης. Θέλω να στείλω κι ένα μήνυμα αγάπης για όσους είναι μόνοι τους, να μην ανησυχούν και θα περάσουμε αυτές τις άγιες μέρες όλοι μαζί μόνοι.»
(Ειρήνη ημίν…..)
# Ανθή Τσομπανίδου (ex top model): «Η Τζούλια, μου αρέσει γιατί είναι αυτή που φαίνεται, τη γουστάρω… Το στιλ της, ο τρόπος που μιλάει — αν και πετάει κι εκείνη μερικά μαργαριτάρια όπως κι εγώ. Μου αρέσει το τραγούδι της "Στόχος Είναι τα Λεφτά", και το ακολουθώ στη ζωή μου».
(Πάνω απ’ όλα οι νέες κοπέλες πρέπει να έχουν τα σωστά πρότυπα. Και η Ανθή βαδίζει σε καλό δρόμο…)
# Δέσποινα Βανδή: «Ήθελα να κλάψω όταν άκουγα τη Beyonce»
(Εγώ πάλι κλαίω όταν ακούω εσένα Δέσποινα)
# Beyonce (σε ερώτηση ποιο πρόσωπο της αρχαιότητας θα ήθελε να συναντήσει): «Τη θεά Αθηνά! Είναι το πιο ενδιαφέρον πρόσωπο της ελληνικής μυθολογίας. Ήθελα να επισκεφθώ και το Μουσείο της Ακρόπολης, να δω από κοντά τις Καρυάτιδες , για τις οποίες έχω ακούσει τόσα, αλλά δεν τα κατάφερα».
(Η Αθηνά αυτή τη στιγμή απουσιάζει. Αφήστε μήνυμα μετά τον χαρακτηριστικό ήχο και θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατόν. Μπιιιιπ!)
# Γιώργος Αυτιάς: «Διακόπτουμε γρήγορα, πάμε στην......



Κρήτη, όπου κλέψανε τα προικιά της νύφης».
(Γιατί όταν προκύπτει κάτι έκτακτο πρέπει να διακόπτουμε τη ροή της εκπομπής…)
# Σίσσυ Χρηστίδου: «Ήμουν στο πολυκατάστημα με τον Φίλιππο-Ραφαήλ να τρέχει και τον σταματά μια κυρία και του λέει: "κάπου το ξέρω αυτό το παιδάκι, είναι διάσημο." Με βλέπει πίσω του και μου λέει χαρούμενη: "αχ, εσείς είστε,  πολύ χαίρομαι που σας βλέπω. Είστε η αγαπημένη μου, κυρία Έλλη!!!!!!»
(Να σημειώσουμε ότι η Σίσσυ την άφησε την κυρία με την χαρά ότι είδε την Έλλη Κοκκίνου…)
# Ναταλία Γερμανού: «Μπαίνω στο ταξί και μου λέει ο ταξιτζής "είστε τρομερή, σας ακούω στο ραδιόφωνο (φαντάστηκα ότι εννοεί την εκπομπή), έχεις καταπληκτική φωνή Πεγκάρα μου!!!!"

(Κόκκαλο η Γερμανού, που χάρηκε πως του άρεσε και η ραδιοφωνική φωνή της!)
# Βασίλειος Κωστέτσος: «Η κυρία Τρέμη είναι εδώ και χρόνια τσου τσου»
(τώρα τι μπορεί να εννοεί ο…καλλιτέχνης δεν ξέρω. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…)
# Γιώργος Θεοφάνους: «Θα 'μαι καλό παιδί, θα 'μαι καλό παιδί, αρκεί ο Μουρατίδης να μείνει πια με τρεις»
(Εντάξει, κάποια στιγμή θα μείνει ο Μουρατίδης με τρεις. Εσύ είσαι σίγουρος ότι θα είσαι καλό παιδί;;;;;
Αδύνατο!!)


mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: