Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Νέα πρόταση Αβραμόπουλου: «Να το τόπι Λόλα, έλα να παίξουμε».



Ο Γιώργος ακόμα προσπαθεί να καταλάβει τι έγινε με τον Ξενίδη. Ρώτα τον Βενιζέλο πρόεδρε.

Και αν σου κάνει νάζια και δεν θέλει να σου πει βάλε τον Πάγκαλο να τον ρωτήσει.
Καταργεί τις σκοπιές στα αστυνομικά τμήματα ο Χρυσοχοΐδης. Έχει κάτι κενά να καλύψει στα Εξάρχεια.
Ξέρετε τα Εξάρχεια θα τα κάνει όπως τα σύνορα στο στρατό. Όλοι οι νέοι αστυνομικοί θα περνάνε από κει για κανα εξάμηνο.
Και μέσα σε όλα αυτά ο Παπακωνσταντίνου προσπαθεί να προσδιορίσει τον πραγματικό έλλειμμα. Εμένα αυτό γιατί μου φαίνεται σαν εναντίον μας σεξουαλική απειλή;
Το θέμα κ. Λούκα μου δεν είναι να συμφωνήσουν οι δανειολήπτες με τα μέτρα, αλλά οι τράπεζες.
Και οι τράπεζες δεν μπαίνουν στο διαδίκτυο για τις ρυθμίσεις αλλά στην τσέπη μας.
Αν βρουν, μάλιστα, τσέπη που τους αρέσει εγκαθίστανται μόνιμα και τους πληρώνουνε και ενοίκιο… οι ιδιοκτήτες.





Νέα πρόταση κατέθεσε σήμερα το πρωί ο Αβραμόπουλος και συγκεκριμένα: «Να το τόπι Λόλα, έλα να παίξουμε».

Η μόνη περίπτωση να βγει ο Αβραμόπουλος πρόεδρος είναι να ανατεθεί η εκλογή στο σύλλογο εισαγόμενων υφασμάτων και ραπτών κουστουμιών.
Η στήλη πάντως έχει από την αρχή ξεκάθαρη θέση για τον ποιον στηρίζει. Όποιον κάνει αντιπρόεδρο το Γιακουμάτο και υπεύθυνο τύπου την Κατερίνα Παπακώστα.
Όταν μιλάει για «άμεση απάντηση» ο Χρυσοχοΐδης τι εννοεί; Ότι εκτός από αστυνομία θα βάλει και στρατό στα Εξάρχεια;
Δεν θυμάμαι αν έχει και σιντριβάνι στην πλατεία μήπως βολευτεί και λίγο ναυτικό.
Όχι κυρία μου δεν είμαι εγώ ο δημοσιογράφος που λέει ο Λαζόπουλος ότι φυλάνε 10 αστυνομικοί. Αν δείτε κοντά σε μένα αστυνομικό θα είναι για να με συλλάβουν.
Ναι, ναι κατηγορούμε για αντιποίηση αρχής. Το βράδυ όταν ροχαλίζω κάνω σαν τρένο.
Ο Ντένις Χόπερ είναι αντιμέτωπος με τον καρκίνο.
Το παθαίνουν και οι Easy Riders γι αυτό μακριά από εμάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: