Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Μαριάννα Ντούβλη:«Είμαι περήφανη για αυτό που έκανα. Είμαι ηφαίστειο!»

Λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του καυτού DVD της Μαριάννας Ντούβλη, η νέα πρωταγωνίστρια του Δημήτρη Σειρηνάκη μίλησε στην εκπομπή «Super Star» για τη «φοβερή επιτυχία» της.

«Είμαι περήφανη γι' αυτό που έκανα, μου άρεσε πολύ» είπε η Μαριάννα Ντούβλη. «Έχω κάνει φοβερή επιτυχία, και θα κάνω ακόμα μεγαλύτερες. Θα κάνω διεθνή καριέρα» πρόσθεσε αργότερα, ενώ έδειξε να εκνευρίζεται πάρα πολύ όταν ο Θοδωρής Ρακιντζής από το πάνελ του «Super Star» της είπε ότι έχει «πέσει στα μάτια» του ύστερα από αυτό. «Τι να κάνουμε; Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους» του απάντησε ειρωνικά.

«Εδώ και ένα χρόνο μού έχει γίνει η πρόταση, αλλά τώρα το αποφάσισα. Δεν έχει καμία σχέση με το ότι κυκλοφόρησε το DVD της Τζούλιας, απλά τώρα συμφωνήσαμε .........


σε κάποια πράγματα με τον Δημήτρη Σειρηνάκη» είπε. Και όσο για το αν τη δυσκόλεψαν τα γυρίσματα ή αν ένιωσε αμηχανία κατά τη διάρκειά τους: «Καθόλου. Ήταν πολύ ευχάριστο. Μου άρεσε και γι’ αυτό το έκανα. Και στη γυμνή φωτογράφιση που έχω κάνει ήμουν πολύ άνετη, οπότε δεν μου φάνηκε καθόλου περίεργο. Δεν αισθάνθηκα άβολα».

Τέλος, όταν τη ρώτησαν αν είδε το τελικό αποτέλεσμα και της ζητήθηκε να σχολιάσει την «απόδοσή» της, η Μαριάννα απάντησε: «Φυσικά το είδα. Και ήμουν ηφαίστειο!».
yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια: