Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Η Σάσα Μπάστα κρατά τις σαμπάνιες για τις άλλες


Το να έχεις έναν προβολέα στραμμένο για δύο ώρες στο κορμί της Σάσας Μπάστα είναι σαν να θες να υπενθυμίσεις στον κόσμο γιατί οι άντρες γουστάρουν τις γυναίκες και γιατί η ίδια θεωρείται το πιο σεξουαλικά κολάσιμο πλάσμα στη χώρα. Το να τη βλέπεις και δεύτερη φορά μέσα σε μερικές εβδομάδες να πετάγεται από μια γενέθλια τούρτα (του MAX και δικιά της) πασαλειμμένη με σαντιγί... είναι απλά πάρα πολύ για να το αντέξεις.

Η Σάσα μόλις σχολίασε έναν «ωραίο κώ....» -όπως τον είπε- που πέρασε από το διπλανό τραπέζι. Προσέχεις πάντα τις άλλες γυναίκες;
Αν δω κάτι ωραίο, θα το προσέξω. Όπως προσέχουν και οι άλλοι εμένα.

Κι απ’ όσο ξέρω στο Ακρόαμα, που τραγουδάς με τον Χάρη Ακριτίδη, οι θαμώνες δυσκολεύονται να κοιτάξουν κάτι άλλο πέρα από σένα. Πώς πάει το μαγαζί;
Πολύ καλά. Μέσα στην κρίση είμαστε από τα λίγα μαγαζιά που καταφέρνουν και ανοίγουν 6 μέρες την εβδομάδα.

Έχεις αποκτήσει τους δικούς σου φανατικούς θαυμαστές;
Υπάρχει αρκετός κόσμος που έρχεται συχνά στο μαγαζί. Είναι οι λεγόμενοι «λαγοί», που τους θέλουμε πολύ γιατί πετάνε πολλά λουλούδια, αλλά έρχονται και ........


πολλοί φίλοι και γνωστοί συχνά να με ακούσουν.

Τι θα κάνεις; Θα συνεχίσεις να τραγουδάς μια ζωή;
Θα δω τι θα κάνω, γιατί έχω συμφωνήσει σε μια πολύ καλή πρόταση για να παρουσιάσω κάτι στην τηλεόραση, αλλά δεν μπορώ να σου πω ακόμα περισσότερα.

Κανένα καινούργιο cd να περιμένουμε να ακούσουμε;
Ηχογραφώ τώρα το καινούργιο μου cd-single. Θα ήθελα να βγάλω κανονικό δίσκο, αλλά δεν έχει νόημα, μόνο αυτά πουλάνε πια.

MY NAME IS SASA, NOT JULIA

Μου τηλεφώνησαν τουλάχιστον τρία άτομα, που ξέρουν ότι μιλάμε, για να μου ζητήσουν να σου προτείνω να βγάλετε μαζί ένα DVD και να τα κονομήσετε. Θα σου κάνουν και πιο καλό deal από της Τζούλιας. Ψήνεσαι;
Εδώ έχει γίνει group στο facebook και γράφουν διάφοροι «θέλουμε και τη Σάσα σε DVD». Με τίποτα δεν θα το έκανα πάντως.

Σου έχει κάνει η Sirina ή κάποιος άλλος αντίστοιχη πρόταση;
Πλαγίως, αλλά ούτε που το σκέφτηκα. Το είπα και το ξαναλέω ότι έχω και μια οικογένεια. Με ένα τέτοιο DVD δεν θα ξεφτίλιζα μόνο τον εαυτό μου, αλλά και τους ανθρώπους γύρω μου. Είναι πολύ ξεφτιλίκι το όλο θέμα.

Να φανταστώ ότι έχεις δει κι εσύ το DVD. Εδώ το έχουν δει μέχρι και οι τελευταίες γιαγιάδες στα ακριτικά χωριά.
Το έβλεπαν στα καμαρίνια και γελούσανε και σταμάτησα κι εγώ για λίγο πριν βγω να τραγουδήσω να το δω. Είδα το σημείο σαμπάνια και μου ήταν αρκετό. Το σημείο στόμα ευτυχώς δεν το είδα.

Εσένα δεν σου αρέσουν οι σαμπάνιες;Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν πίνω καφέ, δεν πίνω καν coca-cola. Μόνο χυμούς πίνω.

Γιατί θεωρείς ότι το έκανε αυτό η Τζούλια;
Δεν ξέρω και δεν θέλω να μπω σε τέτοια διαδικασία. Είναι δικό της θέμα. Από τη στιγμή που κλείνεις τα 18, είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου. Υπάρχουν πολλοί πειρασμοί στο χώρο. Το παρέσυραν το κορίτσι. Θεωρώ ότι η λάθος κίνηση ήταν ότι δεν το γύρισε μόνη της, με δικό της cast, δικό της cameraman και παραγωγό. Θα της ερχόταν πιο φτηνά και θα έβγαζε και πιο πολλά λεφτά.

Να φανταστώ ότι έχεις ξαναδεί τσόντα στη ζωή σου.
Όχι, δεν έχω δει και ούτε είμαι από τις γυναίκες που βλέπουν με τους συντρόφους τους για να φτιαχτούν. Σιχαίνομαι πολύ. Η σεξουαλική μου ζωή είναι πολύ καλύτερη από αυτό. Προτιμώ να τα κάνω αντί για να τα βλέπω και να γυρίζω δικό μου DVD κάθε φορά.

Κρίμα, γιατί ήθελα να μου αξιολογήσεις το βίντεο της Τζούλιας. Από το λίγο που είδες, πώς σου φάνηκε; Ήταν καλή για τσόντα;
Όλοι λένε ότι ήταν απαράδεκτη. Χρειάζεται να το πω κι εγώ;

Εσύ φοβάσαι μην κυκλοφορήσει κάποιο δικό σου βίντεο στο internet;
Οι σύντροφοί μου θα έπρεπε να φοβούνται. Εγώ τραβάω εκείνους και τις βλακείες που κάνουν, είτε αυτό είναι μπάνιο είτε οτιδήποτε, οπότε εγώ προσωπικά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΤΑΧΤΣΙΔΗ

Θυμάμαι πριν από λίγο καιρό που έμπαινες στα επίσημα του ΟΑΚΑ στους αγώνες της ΑΕΚ και δεν σε υποδέχονταν με ροδοπέταλα. Σωστά;
Ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι μ’ αρέσει η μπάλα και το να πηγαίνω στο γήπεδο. Το ότι πηγαίνω να δω αγώνες δεν σημαίνει τίποτα. Έχω πάρα πολλούς φίλους που είναι ποδοσφαιριστές ή ασχολούνται με τον αθλητισμό. Ο κολλητός μου ο Σταύρος ο Ψωμιάδης έχει την Καβάλα. Αν πάω να δω έναν αγώνα, σημαίνει ότι τα έχω με κάποιον από την Καβάλα;

Ναι, αλλά όλοι στο ΟΑΚΑ ήξεραν ότι ήσουν ζευγάρι με τον Παναγιώτη και θεωρούσαν ότι δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του εξαιτίας σου.
Δεν γίνεται να φταίω εγώ αν ο άλλος δεν μπορεί να παίξει μπάλα. Τα πόδια του είμαι; Φαγώθηκαν και οι αθλητικές εφημερίδες να μας σχολιάζουν.

Γράφτηκε επίσης ότι εσύ του επέβαλες να μην υπογράψει στην Ίντερ, γιατί θα ήταν εσώκλειστος και δεν θα μπορούσες να τον δεις.
Αυτό από σένα το μαθαίνω. Δεν έχουν καμία σχέση οι αθλητικές εφημερίδες με τη δουλειά μου, γι’ αυτό και δεν τις διαβάζω. Δεν θέλω να μιλήσω άλλο γι’ αυτό το θέμα. Έχει τελειώσει καιρό τώρα η ιστορία μου με τον Παναγιώτη και πλέον έχει πάρει τη νομική οδό.

Για το χαραγμένο αυτοκίνητο σου;
Και όχι μόνο. Όταν κάνεις βλακείες, πρέπει να είσαι έτοιμος για να πληρώσεις και γι’ αυτές.

Τώρα είσαι μόνη σου;
Ναι, και το χαίρομαι πάρα πολύ.

Ποιος θα είναι ο τυχερός επόμενος;
Δεν ξέρω. Μήπως έχεις να μου γνωρίσεις κάποιον;

BIRTHDAY GIRL

Πώς νιώθεις που είσαι το κορίτσι μας για τα 20 χρόνια του MAX;
Πολύ ωραία, γιατί είναι και τα δικά μου γενέθλια αυτό το μήνα, στις 23 Απριλίου.

Άρα είσαι Ταύρος στο ζώδιο.
Είμαι ταύρος σε όλα. Λένε ότι το καλύτερο κρεβάτι το κάνει γυναίκα Ταύρος με άντρα Σκορπιό. Δεν ξέρω τι κάνουν οι Σκορπιοί, εγώ το χρέος μου ως Ταύρος το εκπληρώνω.

Ποιο είναι το πιο αγαπημένο δώρο που σου έχουν κάνει μέχρι τώρα για τα γενέθλιά σου;
Ο Φίρτζι. Ένας πελώριος αρκούδος που έχω ερωτευτεί. Ο αρκούδος συνοδευόταν φυσικά και από κάτι άλλο, αλλά πίστεψέ με, εγώ στον αρκούδο έδωσα σημασία.

Ποιο είναι το καλύτερο δώρο που έχεις κάνει εσύ σε έναν άντρα;
Τον εαυτό μου. Χρειάζεται κάτι περισσότερο;

Ποιο είναι το πιο ερωτικό δώρο που θα μπορούσες να του κάνεις;
Αφού δεν με έχει δικιά του, θα του αγόραζα μια πλαστική κούκλα για τις ώρες που θα τον έπιανε η κάψα.

Πες μου τρία δώρα να σου κάνουν οι αναγνώστες μας στις 23 Απριλίου.
Θέλω πολλά αρκουδάκια γιατί είμαι αγαπησιάρα, θέλω πολλά φιλάκια για να νιώθω τρυφερούλα και θέλω και πολλά αγοράκια γιατί είμαι μοναχούλα.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ
ΦΩΤΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΛΑΜΑΡΗΣ (EFFEX+)

e-go

Δεν υπάρχουν σχόλια: