Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Έφη Κυριάκου: Για να χάσεις την μπάλα


Στην πρώτη της εμφάνιση στο "Όλα 10" τα μηχανάκια της AGB χτύπησαν κόκκινο και το ντεκολτέ της έγινε αυτόματα εθνική κληρονομιά. Η Έφη Κυριάκου σπούδασε δημοσιογραφία, ήταν αθλήτρια του βόλεϊ, διδάσκει latin χορούς και στον ελεύθερό της χρόνο στοιχειώνει τα όνειρα κάθε άντρα που τη συναντάει.
Αντέχεις να τα βάλεις μαζί της;
Τη μέρα που ερχόσουν στα γραφεία μας έμεινες από βενζίνη και θα ερχόταν να μαζέψει το αυτοκίνητο ο πατέρας σου. Αναλαμβάνουν πάντα άλλοι τις ευθύνες σου;
Το να ασχολούμαι με το αμάξι επειδή έμεινα από βενζίνη δεν το θεωρώ σοβαρή ευθύνη. Αυτές είναι δουλειές για άντρες, δεν ξέρω εγώ να τις κάνω. Τα αυτοκινητάκια είναι .........


παιχνίδια για τα αγοράκια.
Πολύ απαιτητική σε βρίσκω. Πρέπει να είναι ήρωας, μου φαίνεται, ένας άντρας για να είναι μαζί σου.
Ο μοναδικός ήρωας είναι ο μπαμπάς μου που τρέχει για όλες μου τις δουλειές. Δεν θα έπαιρνα ποτέ το αγόρι μου να του βάλω τέτοιες αγγαρείες.
Εσύ, κάνεις υποχωρήσεις για τους άντρες;
Έχει τύχει να ακυρώσω ταξίδι για δουλειά για χάρη κάποιου. Κι αυτό, επειδή εσείς οι άντρες είστε λίγο παραπάνω ζηλιάρηδες απ’ όσο πρέπει. Όταν κάποιος έχει τόσο αναπτυγμένο τον εγωισμό του, ώστε να δημιουργεί προβλήματα, απλά χωρίζω και απομακρύνομαι. Είμαι πολύ μικρή για να χαλάσω εγώ την καριέρα μου για έναν άντρα.
Από μικρή στα βάσανα. Είσαι ευχαριστημένη με αυτά που κάνεις τώρα επαγγελματικά;
Προς το παρόν έχω αρκετή δουλειά στο modeling και μου αρέσει και πάρα πολύ η συμμετοχή μου στο Όλα. Ο Θέμος είναι πολύ μεγάλο σχολείο για μένα.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
Στο σημερινό ραντεβού με έστησες κανονικότατα. Είναι τακτική που ακολουθείς με κάθε άντρα αυτή;
Δεν το κάνω ποτέ επίτηδες, ούτε για να ταλαιπωρήσω τον άλλο. Απλά, τρέχω συνέχεια και δίνω ραντεβού που δεν τα προλαβαίνω.
Πες ότι κάποιος καταφέρνει να κλείσει ένα σωστό πρώτο ραντεβού μαζί σου. Πού πρέπει να σε πάει;
Κάπου ήρεμα. Για φαγητό, ας πούμε, για ψάρι και σαλάτα, μιας και δεν τρώω κρέας. Ή και σινεμά.
Σινεμά; Μα εκεί δεν θα μπορείτε να μιλήσετε.
Ποιος σου είπε ότι δεν μιλάμε στο σινεμά;
Α, είσαι κι εσύ από εκείνες τις σπαστικές που ενοχλούν τον κόσμο. Πες ότι σου αρέσει πολύ αυτός που έχεις βγει. Θα πας σπίτι του αν σου το προτείνει;
Αν το νιώσω, ναι. Δεν έχω τέτοια κολλήματα. Γενικά είμαι ανοιχτόμυαλη στο σεξ, αλλά περισότερο απ’ όλα μου αρέσει να είμαι σε μια σχέση.
DIRTY DANCING
Πώς σου φάνηκαν οι μπάλες γυμναστικής που σου φέραμε στη φωτογράφηση;
Είναι το στοιχείο μου. Γυμνάζομαι πάρα πολύ και κάνω και μαθήματα latin σε παιδάκια.
Γιατί σε παιδάκια; Ξέρω πολλούς ενήλικες που θα προσφέρονταν να τους διδάξεις.
Ε, δεν προλαβαίνω να κάνω μαθήματα σε πολύ κόσμο.
Μπορεί να σε ρίξει ένας άντρας με το να χορέψει μαζί σου;
Εννοείται. Ο χορός που αφήνεις να βγαίνει από μέσα σου μπορεί να είναι πολύ αισθησιακός.
Ήσουν ποτέ μαζί με κάποιον παρτενέρ σου στο χορό;
Όχι. Δεν θέλω να παίρνω το αγόρι μου τηλέφωνο και να μου λέει ότι έχει να πάει για χορό.
Αν σε πετύχουμε έξω, θα σε δούμε να χορεύεις;
Εννοείται. Πηγαίνω συνέχεια στο Baraonda και χορεύω στα party που κάνουν.
Θα μιλήσεις σε οποιονδήποτε σε προσεγγίσει;
Αν θέλω, ναι. Αλλιώς θα τον αποφύγω με πολύ ευγενικό τρόπο.
Ποιος είναι αυτός ο πολύ ευγενικός τρόπος;
Θα τον ευχαριστήσω και θα βρω μια δικαιολογία για να τον αποφύγω. Όλες οι γυναίκες έχουν έτοιμες δικαιολογίες. Είναι απαραίτητες για την επιβίωσή μας.
Ποια είναι η δικαιολογία που χρησιμοποιείς πιο συχνά για να χωρίσεις;
Εκεί λέω συνήθως την αλήθεια: Δεν είσαι αυτό που περιμένω.
ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΕ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΤΟ ΟΛΙΜΠΙΚΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ
Ξέρω ότι παλιότερα ήσουν αθλήτρια του βόλεϊ
Ναι, αλλά σταμάτησα λόγω εγχείρησης σε μηνίσκο και χιαστούς. Ήμουν λίμπερο στον Πανελλήνιο και τον Ολυμπιακό.
Και απ’ όσο ξέρω είσαι και γαυράκι. Όλες τις λάθος επιλογές έχεις κάνει.
Δεν είναι λάθος επιλογή. Είμαι Ολυμπιακός, αν και παλαιότερα δεν το ομολογούσα. Έκανα αθλητικό ρεπορτάζ της ΑΕΚ μαζί με τον Νταλούκα και δεν έλεγα σε κανέναν τι ομάδα είμαι.
Αθλητικό ρεπορτάζ; Αν δηλαδή σε καλέσει ο Κώστας Καραπαππάς να μεταδώσετε μαζί κάποιο παιχνίδι του Ολυμπιακού για το SENTRA FM 103,3, θα πας;
Με μεγάλη μου ευχαρίστηση.
Πες μου ποιος είναι ο πιο ωραίος παίκτης του Ολυμπιακού.
Δεν μου αρέσει κανένας από τον Ολυμπιακό. Αυτός που είναι πολύ ωραίο παιδί είναι ο τερματοφύλακας του Άρη, ο Σηφάκης. Βλέπω πάρα πολύ ποδόσφαιρο πάντως. Πήγα και στη Ρώμη να δω τον Παναθηναϊκό.
Θα μας τρελάνεις τελείως; Είσαι Ολυμπιακός και πήγες να δεις τον Παναθηναϊκό;
Είναι και ωραίο να υποστηρίζεις ελληνικές ομάδες όταν παίζουν στο εξωτερικό, κι ας μην είναι η ομάδα σου. Έκανα και τα ψώνια μου, ήταν πολύ ωραία.
Η ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΣ
Ποιο είναι το πιο ειδυλλιακό ερωτικό σκηνικό που μπορεί να στήσει κάποιος για σένα;
Σε ένα μέρος που να έχω θέα στη θάλασσα και πολλά κεριά αναμμένα.
Μια παραλία σού κάνει ή έχεις κι εσύ θέμα με την άμμο;
Πολύ βολική είναι η παραλία. Αν κάθεσαι και σκέφτεσαι την άμμο και τα άλλα εμπόδια, χάνεις όλο το νόημα αυτού που κάνεις.
Τι φοράς για να σαγηνεύσεις αυτόν που είναι μαζί σου;
Λιτά και απέριττα. Δεν χρειάζεται να φοράω κάτι για να περάσουμε καλά. Αν κι έχω τρέλα με τα μαγιό.
Κάνεις και τόπλες στην παραλία ή φοβάσαι τους παπαράτσι;
Κάνω, αλλά από πέρσι το καλοκαίρι που βγήκαν κάποιες φωτογραφίες προσέχω περισσότερο.
Κρίμα τέτοιο ωραίο στήθος να το κρύβεις από τον κόσμο.
Μου αρέσει και το στήθος μου και τα χείλη μου και τα οπίσθιά μου. Θεωρώ ότι έχω ένα ωραίο και προκλητικό σώμα.

Ευχαριστούμε την εταιρεία ΛΕΟΣ Α.Ε. (Ελ. Βενιζέλου 16, Καλλιθέα, τηλ.: 210-9536512) για τις μπάλες γυμναστικής
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ 
ΦΩΤΟ: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΖΕΡΒΟΣ (EFFEX+)

e-go

Δεν υπάρχουν σχόλια: